Next generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Presentatie

Roderick Reichenbach    4 October 2018   

We weten allemaal dat klantinzicht essentieel is om uw webshop te verbeteren. Maar vandaag de dag zijn methodes nog gestaafd op bewuste feedback van mensen (via interviews, questionnaires etc). Terwijl wij, van Braingineers, weten dat 95% van onze beslissingen onbewust worden gemaakt en worden beïnvloedt door emoties. Om de echte beleving inzichtelijk te maken heeft Braingineers een methode ontwikkeld gebasseerd op neuroscience en artificial intelligence. Braingineers doet kwalitief participanten onderzoek, waarbij ze mnesen een opdracht geven. Dit doen ze op natuurlijke wijze in stilte, waarbij Braingineers met EEG de hersenactiviteit meten en met eyetracking de focus. Zo weet Braingineers waar ze naar kijken en wat dit voor activiteit in de hersenen geeft. Middels AI kan Braingineers uit ruwe hersendata emoties inzichtelijk maken.

 

 

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    29 October 2019   

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?

    Loef Kleinmeijer   
    22 September 2019   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    3 September 2019