Next generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Presentatie

Roderick Reichenbach    4 October 2018   

Klantinzicht is essentieel als je je webshop wil verbeteren. 95% van onze beslissingen maken we onbewust. Braingineers ontwikkelde daarom een methode op neuroscience en artificial intelligence. Wat die methode exact inhoudt, zie je in de onderstaande presentatie.

 

 

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020