Next generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Presentatie

Roderick Reichenbach    4 October 2018   

We weten allemaal dat klantinzicht essentieel is om uw webshop te verbeteren. Maar vandaag de dag zijn methodes nog gestaafd op bewuste feedback van mensen (via interviews, questionnaires etc). Terwijl wij, van Braingineers, weten dat 95% van onze beslissingen onbewust worden gemaakt en worden beïnvloedt door emoties. Om de echte beleving inzichtelijk te maken heeft Braingineers een methode ontwikkeld gebasseerd op neuroscience en artificial intelligence. Braingineers doet kwalitief participanten onderzoek, waarbij ze mnesen een opdracht geven. Dit doen ze op natuurlijke wijze in stilte, waarbij Braingineers met EEG de hersenactiviteit meten en met eyetracking de focus. Zo weet Braingineers waar ze naar kijken en wat dit voor activiteit in de hersenen geeft. Middels AI kan Braingineers uit ruwe hersendata emoties inzichtelijk maken.

 

 

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Ook interessant

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020