Next generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Presentatie

Roderick Reichenbach    4 October 2018   

We weten allemaal dat klantinzicht essentieel is om uw webshop te verbeteren. Maar vandaag de dag zijn methodes nog gestaafd op bewuste feedback van mensen (via interviews, questionnaires etc). Terwijl wij, van Braingineers, weten dat 95% van onze beslissingen onbewust worden gemaakt en worden beïnvloedt door emoties. Om de echte beleving inzichtelijk te maken heeft Braingineers een methode ontwikkeld gebasseerd op neuroscience en artificial intelligence. Braingineers doet kwalitief participanten onderzoek, waarbij ze mnesen een opdracht geven. Dit doen ze op natuurlijke wijze in stilte, waarbij Braingineers met EEG de hersenactiviteit meten en met eyetracking de focus. Zo weet Braingineers waar ze naar kijken en wat dit voor activiteit in de hersenen geeft. Middels AI kan Braingineers uit ruwe hersendata emoties inzichtelijk maken.

 

 

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020   

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020