Next generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie

Presentatie

Roderick Reichenbach    4 October 2018   

Klantinzicht is essentieel als je je webshop wil verbeteren. 95% van onze beslissingen maken we onbewust. Braingineers ontwikkelde daarom een methode op neuroscience en artificial intelligence. Wat die methode exact inhoudt, zie je in de onderstaande presentatie.

 

 

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Spreker:

Roderick Reichenbach Managing partner Braingineers

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021