Onmisbare Google Analytics analyses om direct geld mee te verdienen

Presentatie

Wouter Wensing    22 May 2017   

Door de juiste data in Google Analytics op een rij te zetten, achterhaalt u hoe bezoekers zich in uw webshop gedragen, waar zij obstakels ervaren en waarom ze niet kopen!

Wouter Wensing, onze Team Lead Webanalytics & Conversie-optimalisatie, vertelde tijdens zijn presentatie welke analyses absoluut onmisbaar zijn om deze informatie op te sporen. Aan de hand van sprekende voorbeelden en concrete tips legt hij uit hoe statistieken het gedrag van uw webwinkelbezoekers blootleggen en hoe u deze kunt gebruiken om uw omzet structureel te verhogen. 

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany. Hij is consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten en houdt hij zich bezig met het uitzetten van- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany. Hij is consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten en houdt hij zich bezig met het uitzetten van- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    22 May 2017   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    22 May 2017   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw...

    Wouter Wensing   
    22 May 2017