Patty Bastiaansen 9 May 2019
Wist je dat je smartphonebezoekers vooral lange laadtijden als obstakel ervaren? 53 procent van de bezoekers verlaat zelfs een webhop met een laadtijd langer dan 3 seconden, terwijl veel webshops hier lang niet aan voldoen. Bekijk de webinaropname zodat je weet hoe je met een paar simpele optimalisaties de laadtijden van je webshop reduceert.
De passie voor conversie-optimalisatie is voor Patty begonnen bij Bomont en Bax-shop. Ze weet altijd de laatste ontwikkelingen in datagedreven conversie-optimalisatie. Voor haar klanten Colourful Rebel, Fred de la Bretoniere, Kookwinkel en Jeroen Beekman maakt zij daarom het verschil.
De passie voor conversie-optimalisatie is voor Patty begonnen bij Bomont en Bax-shop. Ze weet altijd de laatste ontwikkelingen in datagedreven conversie-optimalisatie. Voor haar klanten Colourful Rebel, Fred de la Bretoniere, Kookwinkel en Jeroen Beekman maakt zij daarom het verschil.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Personalisatie video |
Een persoonlijke en relevante klantreis voor iedere individuele bezoeker. Dat is...
Patty Bastiaansen
9 May 2019
Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |
Een centraal klantbeeld is van groot belang voor personalisatie
Patty Bastiaansen
9 May 2019
Personalisatie Online marketingstrategie presentatie
Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform?
Patty Bastiaansen
9 May 2019