Mayke van de Ven 9 May 2019
Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze afhaken, dan is een usability-onderzoek onmisbaar! In de onderstaande presentatie zie je onze aanpak van ons usability lab, zie je waardevolle inzichten en je ziet veel voorbeelden van hoe je inzichten vertaalt naar praktische oplossingen.
Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.
Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Conversie-optimalisatie Online marketing video |
A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...
Mayke van de Ven
9 May 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze af...
Mayke van de Ven
9 May 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie
A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...
Mayke van de Ven
9 May 2019