Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

Presentatie

Mayke van de Ven    9 May 2019   

Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze afhaken, dan is een usability-onderzoek onmisbaar! In de onderstaande presentatie zie je onze aanpak van ons usability lab,  zie je waardevolle inzichten en je ziet veel voorbeelden van hoe je inzichten vertaalt naar praktische oplossingen. 

 

 

Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany
Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

  • De kracht van categorie ingangen op de homepage

    De kracht van categorie ingangen op de homepage

    Conversie-optimalisatie blog |

    De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...

    ISM eCompany   
    26 October 2021   

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
    19 October 2021   

Meer van Mayke van de Ve...

  • De aanpak voor succesvol A/B-testen

    De aanpak voor succesvol A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze af...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019