Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

Presentatie

Mayke van de Ven    9 May 2019   

Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze afhaken, dan is een usability-onderzoek onmisbaar! In de onderstaande presentatie zie je onze aanpak van ons usability lab,  zie je waardevolle inzichten en je ziet veel voorbeelden van hoe je inzichten vertaalt naar praktische oplossingen. 

 

 

Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany
Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

Meer van Mayke van de Ve...

  • De aanpak voor succesvol A/B-testen

    De aanpak voor succesvol A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze af...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019