Verbeter uw conversie en UX dankzij usability onderzoek

Presentatie

Mayke van de Ven    9 May 2019   

Als u écht wilt weten waar uw bezoekers vastlopen en waarom, dan is een gedegen usability onderzoek onmisbaar! Mayke van de Ven, Usability expert bij ISM eCompany, vertelde tijdens haar presentatie de aanpak van ISM's usability lab, zij deelde waardevolle inzichten en zij liet aan de hand van veel voorbeelden zien hoe u inzichten vertaalt naar praktische oplossingen. 

 

 

Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkt onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany
Geschreven door:

Mayke van de Ven CRO Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkt onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany

Ook interessant

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020   

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie |

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel ten tijde van de coron...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020   

Meer van Mayke van de Ve...

  • De aanpak voor succesvol A/B-testen

    De aanpak voor succesvol A/B-testen

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • Verbeter uw conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Verbeter uw conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Als u écht wilt weten waar uw bezoekers vastlopen en waarom, dan is een gedegen ...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019   

  • De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    9 May 2019