Mayke van de Ven 9 May 2019
Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze afhaken, dan is een usability-onderzoek onmisbaar! In de onderstaande presentatie zie je onze aanpak van ons usability lab, zie je waardevolle inzichten en je ziet veel voorbeelden van hoe je inzichten vertaalt naar praktische oplossingen.
Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.
Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing video |
A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...
Mayke van de Ven
9 May 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze af...
Mayke van de Ven
9 May 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie
A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...
Mayke van de Ven
9 May 2019