Verhoog de conversie met deze tips voor mobiele usability-optimalisatie

Presentatie

Danny Loeffen    31 May 2018   

Bezoekers rekenen af met webshops die niet goed presteren op smartphones. Een onduidelijk menu of verstopte call-to-actions: voorbeelden van boosdoeners waardoor bezoekers een webshop verlaten. Zonde, want zo lekt omzet weg. In deze presentatie kreeg u praktische tips en voorbeelden waarmee u uw webshop op mobiel verder kunt optimaliseren. 

 

 

Spreker:

Danny Loeffen Web Analytics en Conversie Optimalisatie Consultant

Danny Loeffen is Web Analytics en Conversie Optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Danny is specialist op het gebied van onder andere uit het uitzetten van- en adviseren op het gebied van full-service conversie-optimalisatie trajecten. Ten grondslag hieraan ligt het volledig doormeten van bezoekersgedrag (Google Analytics & Google Tag Manager), diepgaande data-analyses, onsite klantfeedback, gebruikersonderzoeken, heatmapping en een bak aan ervaring. Dit alles draagt bij aan gefundeerde hypothesen ten behoeve van A/B-testen of direct doorvoeren van verbeteringen op het gebied van usability en persuasion.

Danny Loeffen_rond
Spreker:

Danny Loeffen Web Analytics en Conversie Optimalisatie Consultant

Danny Loeffen is Web Analytics en Conversie Optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Danny is specialist op het gebied van onder andere uit het uitzetten van- en adviseren op het gebied van full-service conversie-optimalisatie trajecten. Ten grondslag hieraan ligt het volledig doormeten van bezoekersgedrag (Google Analytics & Google Tag Manager), diepgaande data-analyses, onsite klantfeedback, gebruikersonderzoeken, heatmapping en een bak aan ervaring. Dit alles draagt bij aan gefundeerde hypothesen ten behoeve van A/B-testen of direct doorvoeren van verbeteringen op het gebied van usability en persuasion.

Danny Loeffen_rond

Ook interessant

Meer van Danny Loeffen

  • Deze 7 gedragspatronen moet je weten voor het realiseren van een optimale webshopervaring

    Deze 7 gedragspatronen moet je weten voor het realiseren van een optimale webshopervaring

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Het grootste voordeel van veel usability-onderzoeken voor webshops doen: je ontd...

    Danny Loeffen   
    31 May 2018   

  • Deze 12 onderdelen moet je op orde hebben voor een top gebruikerservaring in je webshop

    Deze 12 onderdelen moet je op orde hebben voor een top gebruikerservaring in je webshop

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Je webshop moet een goede gebruikerservaring (user experience ofwel UX) bieden a...

    Danny Loeffen   
    31 May 2018   

  • Verbeter uw conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Verbeter uw conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Als uw bezoekers de producten niet kunnen vinden in uw webshop, dan kopen ze nie...

    Danny Loeffen   
    31 May 2018