Charlotte Vermeul 12 March 2020
Waarom wordt display advertising zo weinig ingezet?
Maar liefst 85 procent van de Nederlanders gebruikt internet en daarom is het bereik van display advertising erg groot. Toch wordt dit online marketingkanaal nog te weinig ingezet door retailers en merken. Tijdens deze presentatie vertelde ISM'er Charlotte wat display advertising precies is en wat u er mee kunt doen. Ook legde ze in vijf stappen uit hoe u een succesvolle display advertisingstrategie opstelt en in de praktijk brengt.
Charlotte is Display & Video Advertising Consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij onder andere van den Assem en Fresh bij het opstellen en beheren van display advertisingcampagnes.
Charlotte is Display & Video Advertising Consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij onder andere van den Assem en Fresh bij het opstellen en beheren van display advertisingcampagnes.
Online marketing Display advertising whitepaper Online Advertising |
Met maandelijks meer dan twee miljard bezoekers is YouTube het nummer één videop...
Carmen Wielaard
27 January 2021
Online marketing Display advertising checklist |
Wil je meer vertoningen, klikken en conversies uit je display advertenties? Of h...
Inge Wessels
21 January 2021
SEA Display advertising blog Online Advertising
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020
Online marketing Display advertising presentatie |
Waarom wordt display advertising zo weinig ingezet?
Charlotte Vermeul
12 March 2020
Online marketing Display advertising blog |
Voor succesvolle display campagnes moet je de juiste beelden tonen, doelen opste...
Charlotte Vermeul
12 March 2020
Online marketing Display advertising video
Maar liefst 85 procent van de Nederlanders gebruikt internet en daarom is het be...
Charlotte Vermeul
12 March 2020