Michelle Brinkhuis 2 November 2020
Waar bestaat een goede klantbeleving uit?
Een goede klantbeleving bestaat uit verschillende elementen. Een daarvan is e-mailmarketing. Michelle Brinkhuis van ISM deelt vijf praktische tips om je klantbeleving te verbeteren door de inzet van e-mailmarketing. Tijdens de sessie zal zij aan de hand van voorbeelden laten zien hoe jij met je merk de klant het beste begeleid door zijn of haar individuele reis en zo een rake klantbeleving biedt.
Michelle is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.
Michelle is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.
E-mailmarketing whitepaper |
E-mailmarketing staat bekend als het online kanaal met het hoogste rendement. El...
Monique Zwanenburg
9 December 2020
E-mailmarketing presentatie |
Waar bestaat een goede klantbeleving uit?
Michelle Brinkhuis
2 November 2020
Online marketing E-mailmarketing presentatie
Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...
Monique Zwanenburg
29 October 2020
E-mailmarketing presentatie |
Waar bestaat een goede klantbeleving uit?
Michelle Brinkhuis
2 November 2020
E-mailmarketing video |
Een belangrijk element in klantbeleving is e-mailmarketing. Hoe je e-mailmarketi...
Michelle Brinkhuis
2 November 2020
E-mailmarketing presentatie
U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...
Michelle Brinkhuis
2 November 2020