[Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

Presentatie

Michelle Brinkhuis    24 March 2020   

U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstuurt. 

Tevens is e-mailmarketing geen eenmalig project. Het is een proces waarin u doorlopend met de juiste analyses de resultaten optimaliseert om structureel de omzet uit uw e-mailmarketingactiviteiten te vergroten. Tijdens deze presentatie vertelde ISM'er Michelle Brinkhuis waarom u aan de slag moet met automatische campagnes, welke KPI's essentieel zijn en welke analyses u helpen bij het ontdekken van pijnpunten in al uw e-mailmarketingactiviteiten.

 

 

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-mailmarketing Consultant

Michelle is E-mailmarketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Met ruim 8 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-mailmarketing Consultant

Michelle is E-mailmarketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Met ruim 8 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis

Ook interessant

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Video] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatisc...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

  • Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    E-mailmarketing

    Als e-mailmarketing consultant merk ik dat automatische e-mailcampagnes de blind...

    Monique Zwanenburg   
    6 August 2020   

Meer van Michelle Brinkh...

  • [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    E-mailmarketing presentatie |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
    24 March 2020   

  • [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    Online marketing E-mailmarketing video |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
    24 March 2020   

  • Deze 8 tips voor onderwerpregels boosten jouw openingsratio van e-mailcampagnes

    Deze 8 tips voor onderwerpregels boosten jouw openingsratio van e-mailcampagnes

    E-mailmarketing blog

    Met één simpele aanpassing ruim zeven procent meer opens met een e-mailcampagne....

    Michelle Brinkhuis   
    24 March 2020