Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

Presentatie

Michelle Brinkhuis    28 March 2019   

U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstuurt. Tevens is e-mailmarketing geen eenmalig project. Het is een proces waarin u doorlopend met de juiste analyses de resultaten optimaliseert om structureel de omzet uit uw e-mailmarketingactiviteiten te vergroten. Tijdens deze presentatie op de Webwinkel Vakdagen 2019 vertelde ISM'er Michelle Brinkhuis waarom u aan de slag moet met automatische campagnes, welke KPI's essentieel zijn en welke analyses u helpen bij het ontdekken van pijnpunten in al uw e-mailmarketingactiviteiten.

 

 

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-mailmarketing Consultant

Michelle is E-mailmarketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Met ruim 8 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-mailmarketing Consultant

Michelle is E-mailmarketeer bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Met ruim 8 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis

Ook interessant

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019   

Meer van Michelle Brinkh...

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
    28 March 2019   

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
    28 March 2019   

  • 5 tips voor het verzamelen van kwalitatieve e-mailadressen

    5 tips voor het verzamelen van kwalitatieve e-mailadressen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Regelmatig kom ik webshops tegen die een enorme e-maildatabase hebben. De e-mail...

    Michelle Brinkhuis   
    28 March 2019