[Presentatie] De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

Presentatie

Michelle Brinkhuis    29 January 2020   

Behaal meer succes met e-mailmarketing

U haalt niet de maximale omzet uit e-mailmarketing als u enkel een standaard nieuwsbrief verstuurt. Data is de basis voor automatische campagnes, gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Tijdens deze sessie vertelde ISM’er Michelle waarom u aan de slag moet met het optimaliseren van uw e-mailmarketingdata, hoe u data optimaal toepast en tot welke verrassende inzichten dit leidt.

 

 

 

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis

Meer evenementen

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie |

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
      

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
      

  • [Video+Presentatie] Keynote Management Events: Digitale transformatie door de jaren heen - wat zijn de learnings en kansen?

    [Video+Presentatie] Keynote Management Events: Digitale transformatie door de jaren heen - wat zijn de learnings en kansen?

    video presentatie Digitale transformatie |

    Op 15 september 2021 namen wij deel aan het online evenement: E-Commerce Strateg...

    ISM eCompany   
      

  • [Video] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    [Video] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    Social media advertising video Webinar linkedIn |

    Business to business is een ingewikkeld speelveld en het kan lastig zijn om goed...

    Alain van den Donk   
      

  • [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    Social media advertising video Webinar Pinterest |

    Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pintere...

    Fay Willekes   
      

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • Request for Proposal voor webshops - hét template

    Request for Proposal voor webshops - hét template

    Platform whitepaper |

    Heb je besloten om de overstap naar een nieuw platform te wagen? Hierop volgt ee...

    Gayan Teubel   
      

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
      

  • [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    PIM-systeem video |

    Het afgelopen jaar heeft de B2B-sector flinke stappen moeten zetten om relevant ...

    Tony A. Majidi van Akeneo   
      

  • [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    Strategie video

    Met een alsmaar toenemend aantal marketing- verkoop- en distributiekanalen en to...

    Sander Berlinski   
      

Ook interessant

  • [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    E-mailmarketing video B2B |

    Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...

    Niels Kolijn van dotdigital   
    22 April 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

  • Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Online marketing E-mailmarketing blog

    “Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...

    Michelle Brinkhuis   
    3 February 2021