[Presentatie] De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

Presentatie

Michelle Brinkhuis    29 January 2020   

Behaal meer succes met e-mailmarketing

U haalt niet de maximale omzet uit e-mailmarketing als u enkel een standaard nieuwsbrief verstuurt. Data is de basis voor automatische campagnes, gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Tijdens deze sessie vertelde ISM’er Michelle waarom u aan de slag moet met het optimaliseren van uw e-mailmarketingdata, hoe u data optimaal toepast en tot welke verrassende inzichten dit leidt.

 

 

 

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis

Meer evenementen

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • Request for Proposal voor webshops - hét template

    Request for Proposal voor webshops - hét template

    Platform whitepaper |

    Heb je besloten om de overstap naar een nieuw platform te wagen? Hierop volgt ee...

    Gayan Teubel   
      

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
      

  • [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    PIM-systeem video |

    Het afgelopen jaar heeft de B2B-sector flinke stappen moeten zetten om relevant ...

    Tony A. Majidi van Akeneo   
      

  • [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    Strategie video |

    Met een alsmaar toenemend aantal marketing- verkoop- en distributiekanalen en to...

    Sander Berlinski   
      

  • Shopware 6.4: de belangrijkste innovaties op een rij

    Shopware 6.4: de belangrijkste innovaties op een rij

    Platform blog Shopware |

    Shopware 6.4, de nieuwste versie van Shopware is sinds kort gereleased. Dit is d...

    Merel Roest   
      

  • [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    [Video] Q&A over een toekomstbestendige e-commercestrategie voor jouw B2C- of B2B-webshop

    Strategie video B2B merkstrategie |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
      

  • Corona e-commerce tijdlijn

    Corona e-commerce tijdlijn

    Online marketingstrategie |

    Als het gaat om het in kaart brengen van behaalde resultaten maken we graag jaar...

    ISM eCompany   
      

  • [Video] Zo ben je succesvol met B2B e-commerce

    [Video] Zo ben je succesvol met B2B e-commerce

    Platform video B2B |

    Webshops zijn al lang niet meer alleen voor consumenten. Toch zijn er nog veel o...

    Merel Roest   
      

  • 3 tips om jouw webshop voor te bereiden op Moederdag & Vaderdag

    3 tips om jouw webshop voor te bereiden op Moederdag & Vaderdag

    Strategie Online marketingstrategie blog

    Moederdag en Vaderdag komen er weer aan! Tijd om onze ouders in het zonnetje te ...

    ISM eCompany   
      

Ook interessant

  • [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    E-mailmarketing video B2B |

    Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...

    Niels Kolijn van dotdigital   
    22 April 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

  • Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Online marketing E-mailmarketing blog

    “Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...

    Michelle Brinkhuis   
    3 February 2021