[Presentatie] De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

Presentatie

Michelle Brinkhuis    29 January 2020   

Behaal meer succes met e-mailmarketing

U haalt niet de maximale omzet uit e-mailmarketing als u enkel een standaard nieuwsbrief verstuurt. Data is de basis voor automatische campagnes, gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Tijdens deze sessie vertelde ISM’er Michelle waarom u aan de slag moet met het optimaliseren van uw e-mailmarketingdata, hoe u data optimaal toepast en tot welke verrassende inzichten dit leidt.

 

 

 

Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis
Geschreven door:

Michelle Brinkhuis E-MAILMARKETING & MARKETING AUTOMATION CONSULTANT

Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Michelle-Brinkhuis

Meer evenementen

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
      

  • [Video] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    [Video] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    Platform video |

    Is jouw platform verouderd en mis je daardoor functionaliteiten om je klanten ee...

    Merel Roest   
      

  • [Presentatie] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    [Presentatie] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    Platform presentatie |

    Wat zijn de belangrijkste functionaliteiten binnen Shopware ?

    Merel Roest   
      

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
      

  • SEO Benchmark

    SEO Benchmark

    Online marketing SEO benchmark |

    De SEO benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...

    Henne Bloem   
      

  • E-mailmarketingbenchmark automatische campagnes 2020

    E-mailmarketingbenchmark automatische campagnes 2020

    Online marketing E-mailmarketing benchmark |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog niet of nauwelijks au...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
      

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video |

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper |

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
      

  • [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA presentatie

    Op welke KPI stuur jij je performance kanalen aan?

    Marende van Dieren   
      

Ook interessant

  • E-mailmarketingbenchmark automatische campagnes 2020

    E-mailmarketingbenchmark automatische campagnes 2020

    Online marketing E-mailmarketing benchmark |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog niet of nauwelijks au...

    Monique Zwanenburg   
    6 July 2020   

  • In één jaar 50% meer omzet uit e-mailmarketing

    In één jaar 50% meer omzet uit e-mailmarketing

    E-mailmarketing blog |

    Tommy Teleshopping is voor veel mensen geen onbekende naam. Het bereik via tv is...

    ISM eCompany   
    4 June 2020   

  • Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en boost je omzet met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing blog

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
    6 May 2020