Michelle Brinkhuis 29 January 2020
Behaal meer succes met e-mailmarketing
U haalt niet de maximale omzet uit e-mailmarketing als u enkel een standaard nieuwsbrief verstuurt. Data is de basis voor automatische campagnes, gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Tijdens deze sessie vertelde ISM’er Michelle waarom u aan de slag moet met het optimaliseren van uw e-mailmarketingdata, hoe u data optimaal toepast en tot welke verrassende inzichten dit leidt.
Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.
Michelle helpt retailers, groothandels en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Na haar studie Communicatie en Multimedia design is zij bij Experian begonnen als e-mailmarketeer voor organisaties als KLM en KPN. Vervolgens ging ze aan de slag bij Mailplus (Spotler) waar zij zich specialiseerde in aflevering, wetgeving, data infrastructuur en automation. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
SEA blog Online Advertising |
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
SEA blog Online Advertising |
Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...
Arwin Visser
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
video Webinar Marketplaces
Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...
Lara Pap
E-mailmarketing video B2B |
Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...
Niels Kolijn van dotdigital
22 April 2021
Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |
A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...
Elske Hesen
4 February 2021
Online marketing E-mailmarketing blog
“Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...
Michelle Brinkhuis
3 February 2021