[Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

Presentatie

Monique Zwanenburg    29 October 2020   

Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de reguliere nieuwsbrief

Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatische campagnes. Ook grote e-mailmarketingbenchmarks besteden hier vrijwel geen aandacht aan. Dat is bijzonder, omdat de campagnes wel dezelfde omzet als nieuwsbrieven opleveren en juist minder inspanning kosten. Verstuur jij al automatische campagnes? Zet je eerst de verjaardagscampagne op of de achtergelaten winkelwagen campagne? En hoe zorg je ervoor dat je er doorlopend meer resultaat uit haalt? Wij hebben een unieke benchmark opgesteld over automatische campagnes. Tijdens de webinar deelde ISM'er Monique bevindingen en praktische tips om direct aan de slag te gaan.

 


 

Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique is e-mailmarketing consultant bij ISM eCompany. Haar dagelijkse werkzaamheden zijn afwisselend, maar data-analyse is altijd de gemene deler. Zo kan ze volop kansen spotten en benutten voor optimaal e-mailsucces bij retailers en merken. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing van e-mails te ontdekken.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Geschreven door:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique is e-mailmarketing consultant bij ISM eCompany. Haar dagelijkse werkzaamheden zijn afwisselend, maar data-analyse is altijd de gemene deler. Zo kan ze volop kansen spotten en benutten voor optimaal e-mailsucces bij retailers en merken. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing van e-mails te ontdekken.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

  • [Presentatie] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Presentatie] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO presentatie Online Advertising |

    Is A/B-testen al een onderdeel van jouw online marketingstrategie?

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

  • Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Online marketing E-mailmarketing blog

    “Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...

    Michelle Brinkhuis   
    3 February 2021   

Meer van Monique Zwanenb...

  • Hoeveel omzet kan e-mailmarketing opleveren voor mijn webshop?

    Hoeveel omzet kan e-mailmarketing opleveren voor mijn webshop?

    E-mailmarketing whitepaper |

    E-mailmarketing staat bekend als het online kanaal met het hoogste rendement. El...

    Monique Zwanenburg   
    29 October 2020   

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    29 October 2020   

  • Checklist: de cruciale basisvoorwaarden in e-mailmarketing

    Checklist: de cruciale basisvoorwaarden in e-mailmarketing

    E-mailmarketing whitepaper checklist

    Content verzamelen, afbeeldingen afstemmen met de designer, nieuwsbrieven verstu...

    Monique Zwanenburg   
    29 October 2020