Patrick van Wattum 13 April 2017
Eén van de meest besproken ontwikkelingen is marketing automation: automatisch het juiste bericht, op het juiste moment naar de juiste persoon. Wie deze ontwikkeling adopteert ziet hogere conversieratio's. Het is eenvoudiger dan u denkt! Waarom begint u niet vandaag? Patrick gaf in zijn sessie tijdens de masterclass e-mailmarketing praktische informatie over het opzetten van een concrete strategie, inclusief tips en best practises.
Patrick van Wattum is Senior E-mailmarketing Consultant ISM eCompany
Patrick van Wattum is Senior E-mailmarketing Consultant ISM eCompany
E-mailmarketing video B2B |
Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...
Niels Kolijn van dotdigital
22 April 2021
Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |
A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...
Elske Hesen
4 February 2021
Online marketing E-mailmarketing blog
“Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...
Michelle Brinkhuis
3 February 2021
E-mailmarketing Extern evenement presentatie |
Van het sturen van een wekelijkse nieuwsbrief naar een gehele database, naar gep...
Patrick van Wattum
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing presentatie |
Eén van de meest besproken ontwikkelingen is marketing automation: automatisch h...
Patrick van Wattum
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing presentatie
Wanneer in de customer journey is e-mailmarketing een uitstekend middel om in te...
Patrick van Wattum
13 April 2017