Jerrel Zwartbol 13 April 2017
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch blijkt vaak dat er maar één generieke e-mail naar de gehele database wordt verstuurd. Die generieke e-mail is daardoor eigenlijk voor niemand echt interessant. Daardoor blijft een hoog doorklikratio naar uw webshop en een hoge ROI uit. Een gemiste omzetkans! Ga aan de slag met segmenteren en personalisatie. Jerrel legde in de masterclass e-mailmarketing uit hoe u dit succesvol toepast in uw campagnes. Het gevolg: omzetstijging en klanten die beter worden bediend.
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
E-mailmarketing whitepaper |
E-mailmarketing staat bekend als het online kanaal met het hoogste rendement. El...
Monique Zwanenburg
9 December 2020
E-mailmarketing presentatie |
Waar bestaat een goede klantbeleving uit?
Michelle Brinkhuis
2 November 2020
Online marketing E-mailmarketing presentatie
Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...
Monique Zwanenburg
29 October 2020
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch bl...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing blog |
[naam], cadeautje ontvangen op jouw verjaardag?
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing presentatie
Het draait al lang niet meer om het versturen van een wekelijkse nieuwsbrief. Da...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017