Jerrel Zwartbol 13 April 2017
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch blijkt vaak dat er maar één generieke e-mail naar de gehele database wordt verstuurd. Die generieke e-mail is daardoor eigenlijk voor niemand echt interessant. Daardoor blijft een hoog doorklikratio naar uw webshop en een hoge ROI uit. Een gemiste omzetkans! Ga aan de slag met segmenteren en personalisatie. Jerrel legde in de masterclass e-mailmarketing uit hoe u dit succesvol toepast in uw campagnes. Het gevolg: omzetstijging en klanten die beter worden bediend.
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
Behaal meer succes met e-mailmarketing
Michelle Brinkhuis
4 October 2019
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...
Michelle Brinkhuis
4 October 2019
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie
Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?
Monique Zwanenburg
24 September 2019
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch bl...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
[naam], cadeautje ontvangen op jouw verjaardag?
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie
Het draait al lang niet meer om het versturen van een wekelijkse nieuwsbrief. Da...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017