Jerrel Zwartbol 13 April 2017
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch blijkt vaak dat er maar één generieke e-mail naar de gehele database wordt verstuurd. Die generieke e-mail is daardoor eigenlijk voor niemand echt interessant. Daardoor blijft een hoog doorklikratio naar uw webshop en een hoge ROI uit. Een gemiste omzetkans! Ga aan de slag met segmenteren en personalisatie. Jerrel legde in de masterclass e-mailmarketing uit hoe u dit succesvol toepast in uw campagnes. Het gevolg: omzetstijging en klanten die beter worden bediend.
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
Jerrrel Zwartbol is e-mailmarketeer bij ISM eCompany
E-mailmarketing video B2B |
Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...
Niels Kolijn van dotdigital
22 April 2021
Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |
A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...
Elske Hesen
4 February 2021
Online marketing E-mailmarketing blog
“Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...
Michelle Brinkhuis
3 February 2021
Online marketing E-mailmarketing Personalisatie presentatie |
Het is algemeen bekend: relevante e-mailmarketing zorgt voor meer omzet. Toch bl...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing blog |
[naam], cadeautje ontvangen op jouw verjaardag?
Jerrel Zwartbol
13 April 2017
Online marketing E-mailmarketing presentatie
Het draait al lang niet meer om het versturen van een wekelijkse nieuwsbrief. Da...
Jerrel Zwartbol
13 April 2017