Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

Presentatie

Monique Zwanenburg    24 September 2019   

Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

Hoe weet u welke onderwerpregel zorgt voor de hoogste openratio? Of wat er in een nieuwsbrief moet staan om meer verkeer naar de webshop te krijgen? Door te A/B-testen! ISM'er Monique Zwanenburg liet aan de hand van concrete voorbeelden zien waarom A/B-testen juist in e-mailmarketing zo belangrijk is en hoe u het goed aanpakt. Zo kunt u zelf met een flinke dosis inspiratie direct aan de slag.

 

 

 

Spreker:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Colourful Rebel en State of Art.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany
Spreker:

Monique Zwanenburg E-mailmarketing Consultant

Monique heeft brede kennis van online marketing, maar loopt vooral warm voor e-mailmarketing. Het biedt namelijk veel mogelijkheden waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Ook zijn de resultaten snel en goed meetbaar, zodat ze volop kansen kan spotten en benutten. Alles om de juiste mix van content, personalisatie en timing te ontdekken. Dit doet ze onder andere voor Zinzi, Colourful Rebel en State of Art.

Monique-Zwanenburg_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • Ga je een SEO-tekst schrijven? Lees deze 7 tips!

    Ga je een SEO-tekst schrijven? Lees deze 7 tips!

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Dat het schrijven van goede SEO-teksten een van de randvoorwaarden is voor een o...

    Huitin Zhang   
      

  • Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Google Ads-automatisering hoe pakt u het aan? 

    Feiko Bierman   
      

  • Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Veel directieleden, e-commercemanagers en online marketeers bij fashionmerken wo...

    Sander Lems   
      

  • Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Voorkom kanaalconflicten door gebruik te maken van een goede online marketingstr...

    Sander Lems   
      

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
      

  • Checklist: zo creëert u overtuigende display banners

    Checklist: zo creëert u overtuigende display banners

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Display banners bieden oneindig veel mogelijkheden. In al die mogelijkheden schu...

    Charlotte Vermeul   
      

  • Social stacking: het geheim voor een hoger campagnerendement met social media advertising

    Social stacking: het geheim voor een hoger campagnerendement met social media advertising

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Bevestiging, herkenning en vertrouwen; wij mensen zijn er gek op! We hechten vee...

    Alain van den Donk   
      

  • Wat is een PIM-systeem?

    Wat is een PIM-systeem?

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    PIM is de afkorting voor productinformatiemanagement. Het is iets wat vrijwel el...

    Jeffrey Cabaret   
      

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
      

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Klanten worden vandaag de dag steeds veeleisender. En het is lastig om als websh...

    Sander Berlinski   
      

Ook interessant

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
    4 October 2019   

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019   

Meer van Monique Zwanenb...

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019   

  • Zó bepaal je of en wanneer een A/B-test voor e-mailmarketing zinvol is

    Zó bepaal je of en wanneer een A/B-test voor e-mailmarketing zinvol is

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Als één kanaal zich uitstekend leent voor A/B-testen, is het e-mailmarketing. Je...

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019   

  • Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

    Invulsheet voor A/B-testen in e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Hoe bepaal ik de testmethode? En hoe analyseer ik de resultaten? Welke versie va...

    Monique Zwanenburg   
    24 September 2019