Gideon Schipaanboord 25 January 2018
Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Door middel van data kunt u content personaliseren en micro-targeten. Maar tegelijkertijd moet deze hyperrelevante contentmarketing aansluiten bij uw merkverhaal. Gideon Schipaanboord van GuiltyPeople vertelde tijdens zijn webinar wat de toekomst brengt en hoe merken hierop in kunnen haken.
Gideon Schipaanboord was strategy director bij GuiltyPeople. Hij hielp klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon wist met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Gideon Schipaanboord was strategy director bij GuiltyPeople. Hij hielp klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon wist met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Personalisatie video |
Een persoonlijke en relevante klantreis voor iedere individuele bezoeker. Dat is...
Patty Bastiaansen
19 January 2021
Platform Personalisatie whitepaper Magento |
Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan ...
Jeanine Zomer
2 November 2020
Online marketing Personalisatie video
Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform? Tijdens een gezamenlijke...
Patty Bastiaansen
7 May 2020
Strategie Personalisatie presentatie |
Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...
Gideon Schipaanboord
25 January 2018
Strategie presentatie |
Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon...
Gideon Schipaanboord
25 January 2018
Strategie Online marketingstrategie presentatie
In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...
Gideon Schipaanboord
25 January 2018