Personaliseren kunt u leren

Presentatie

Patty Bastiaansen    24 September 2019   

Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aan de slag. Alleen de uitvoering laat vaak te wensen over. In deze sessie liet Patty aan de hand van voorbeelden en succes-cases zien hoe en waar u als online marketingteam aan de slag gaat met personalisatie met als doel om personalisatie op een gestructureerde en conversie-verhogende manier in te zetten. 

 

 


 

Geschreven door:

Patty Bastiaansen CRO & Marketing Intelligence Consultant

Patty's passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty in haar rol als Marketing Intelligence & Conversieoptimalisatie Consultant grote online spelers als Hunkemöller, Omoda en Youfone bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis op basis van een 360 graden klantprofiel om klanten een steeds persoonlijkere en relevantere ervaring te bieden.

Patty_Bastiaansen_ISM-eCompany
Geschreven door:

Patty Bastiaansen CRO & Marketing Intelligence Consultant

Patty's passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty in haar rol als Marketing Intelligence & Conversieoptimalisatie Consultant grote online spelers als Hunkemöller, Omoda en Youfone bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis op basis van een 360 graden klantprofiel om klanten een steeds persoonlijkere en relevantere ervaring te bieden.

Patty_Bastiaansen_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
      

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Klanten worden vandaag de dag steeds veeleisender. En het is lastig om als websh...

    Sander Berlinski   
      

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
      

  • Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Ge...

    Alain van den Donk   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Elke webshop wil groeien, die van u natuurlijk ook. Om dit te bereiken worden er...

    Charlotte Vermeul   
      

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
      

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
      

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Online marketing Personalisatie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
      

Ook interessant

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toe...

    Kees Beckeringh   
    5 September 2019   

  • Google Ads-regels: wat zijn het en hoe zet je ze in?

    Google Ads-regels: wat zijn het en hoe zet je ze in?

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Tijd besparen en meer omzet realiseren: dat is de belofte van automatisering. Go...

    Feiko Bierman   
    5 August 2019   

  • Hoe rank je op positie 1 in de lokale zoekresultaten met lokale SEO?

    Hoe rank je op positie 1 in de lokale zoekresultaten met lokale SEO?

    Online marketing Personalisatie presentatie

    Je zoekt vast wel eens in Google naar waar je een product lokaal kunt krijgen. J...

    Kees Beckeringh   
    31 May 2019   

Meer van Patty Bastiaans...

  • Personaliseren kunt u leren

    Personaliseren kunt u leren

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    24 September 2019   

  • Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Online marketing Personalisatie presentatie |

    Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u ni...

    Patty Bastiaansen   
    24 September 2019   

  • Sitespeed: geen tijd te verliezen

    Sitespeed: geen tijd te verliezen

    Online marketing Personalisatie presentatie

    Het grootste obstakel dat ervaren wordt op mobiele apparaten door onze bezoekers...

    Patty Bastiaansen   
    24 September 2019