Patty Bastiaansen 24 September 2019
Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren.
Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aan de slag. Alleen de uitvoering laat vaak te wensen over. In deze sessie liet Patty aan de hand van voorbeelden en succes-cases zien hoe en waar u als online marketingteam aan de slag gaat met personalisatie met als doel om personalisatie op een gestructureerde en conversie-verhogende manier in te zetten.
Patty's passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty in haar rol als Marketing Intelligence & Conversieoptimalisatie Consultant grote online spelers als Hunkemöller, Omoda en Youfone bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis op basis van een 360 graden klantprofiel om klanten een steeds persoonlijkere en relevantere ervaring te bieden.
Patty's passie voor het vak ontstond 5 jaar geleden in haar rol als conversiespecialist bij Bax Music. Inmiddels helpt Patty in haar rol als Marketing Intelligence & Conversieoptimalisatie Consultant grote online spelers als Hunkemöller, Omoda en Youfone bij het structureel verhogen van de conversie op basis van een datagedreven aanpak. Daarnaast houdt zij zich bezig met het optimaliseren van de gehele klantreis op basis van een 360 graden klantprofiel om klanten een steeds persoonlijkere en relevantere ervaring te bieden.
Online marketing Personalisatie presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
Online marketing Personalisatie presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
Online marketing Personalisatie presentatie |
Meten is weten. Ook bij social media advertising. Zonder de juiste social media ...
Alain van den Donk
Online marketing Personalisatie presentatie |
Dat Online Advertising (SEA) een belangrijk onderdeel is van de online marketing...
Marissa van der Vliet
Online marketing Personalisatie presentatie |
Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...
Sander Berlinski
Online marketing Personalisatie presentatie |
Voorkom kanaalconflicten door gebruik te maken van een goede online marketingstr...
Sander Lems
Online marketing Personalisatie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
Online marketing Personalisatie presentatie |
Wat zijn de online advertising trends van 2020?
Jovanka Pavlovic
Online marketing Personalisatie presentatie |
Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?
Thuy Mai Tran
Online marketing Personalisatie presentatie
Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?
Ralph van Woensel
Online marketing Personalisatie presentatie |
Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...
Sander Berlinski
26 November 2019
Online marketing Personalisatie presentatie |
Voorkom kanaalconflicten door gebruik te maken van een goede online marketingstr...
Sander Lems
26 November 2019
Online marketing Personalisatie presentatie
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
26 November 2019
Online marketing Personalisatie presentatie |
Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren.
Patty Bastiaansen
24 September 2019
Online marketing Personalisatie presentatie |
Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u ni...
Patty Bastiaansen
24 September 2019
Online marketing Personalisatie presentatie
Het grootste obstakel dat ervaren wordt op mobiele apparaten door onze bezoekers...
Patty Bastiaansen
24 September 2019