Kees Beckeringh 25 January 2018
Door de inzet van specialisten zijn de meeste webshops de laatste jaren beter geworden in het beheren van hun online marketing kanalen zoals SEO en SEA. De keerzijde van specialisten is het ontstaan van eilanden en het ontbreken van een hollistische aanpak. Tijdens deze sessie stonden inzichten uit (Google) Analytics centraal en werd uitgelegd hoe u deze data kunt gebruiken voor een resultaatgerichte online marketingstrategie.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Strategie Online marketingstrategie presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
25 January 2018
Strategie Online marketingstrategie presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
25 January 2018
Strategie Online marketingstrategie presentatie
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
25 January 2018