Kees Beckeringh 25 January 2018
Door de inzet van specialisten zijn de meeste webshops de laatste jaren beter geworden in het beheren van hun online marketing kanalen zoals SEO en SEA. De keerzijde van specialisten is het ontstaan van eilanden en het ontbreken van een hollistische aanpak. Tijdens deze sessie stonden inzichten uit (Google) Analytics centraal en werd uitgelegd hoe je deze data kunt gebruiken voor een resultaatgerichte online marketingstrategie.
Kees werkte tot 2020 als SEO Consultant & Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany
Kees werkte tot 2020 als SEO Consultant & Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
25 January 2018
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
25 January 2018
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
25 January 2018