De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

Presentatie

Philip Steens    26 January 2018   

In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Thuiswinkel Waarborg. Inmiddels bedienen wij de gehele EU met 13 webshops. Wat is de (online marketing) stategie en succesfactoren? Wat zijn de learnings en wat zijn de toekomstplannen? Tijdens de Webwinkel Vakdagen gaven Leo Hagoort en Philip Steens hier een presentatie over. 

 

 

Spreker:

Philip Steens Directeur Enveloppenland.nl

Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl

Philip Steens
Spreker:

Philip Steens Directeur Enveloppenland.nl

Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl

Philip Steens

Ook interessant

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    6 February 2020   

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    6 February 2020   

  • Personaliseren kunt u leren

    Personaliseren kunt u leren

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    29 January 2020   

Meer van Philip Steens

  • De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

    De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Th...

    Philip Steens   
    26 January 2018