Philip Steens 26 January 2018
In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Thuiswinkel Waarborg. Inmiddels bedienen wij de gehele EU met 13 webshops. Wat is de (online marketing) stategie en succesfactoren? Wat zijn de learnings en wat zijn de toekomstplannen? Tijdens de Webwinkel Vakdagen gaven Leo Hagoort en Philip Steens hier een presentatie over.
Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl
Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog |
Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
Online marketingstrategie video presentatie
Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...
Sander Lems
10 June 2021