Philip Steens 26 January 2018
In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Thuiswinkel Waarborg. Inmiddels bedienen wij de gehele EU met 13 webshops. Wat is de (online marketing) stategie en succesfactoren? Wat zijn de learnings en wat zijn de toekomstplannen? Tijdens de Webwinkel Vakdagen gaven Leo Hagoort en Philip Steens hier een presentatie over.
Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl
Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl
Strategie Online marketingstrategie presentatie |
Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...
Sander Berlinski
26 November 2019
Strategie Online marketingstrategie presentatie |
Voorkom kanaalconflicten door gebruik te maken van een goede online marketingstr...
Sander Lems
26 November 2019
Strategie Online marketingstrategie presentatie
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
26 November 2019