De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

Presentatie

Philip Steens    26 January 2018   

In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Thuiswinkel Waarborg. Inmiddels bedienen wij de gehele EU met 13 webshops. Wat is de (online marketing) stategie en succesfactoren? Wat zijn de learnings en wat zijn de toekomstplannen? Tijdens de Webwinkel Vakdagen gaven Leo Hagoort en Philip Steens hier een presentatie over. 

 

 

Spreker:

Philip Steens Directeur Enveloppenland.nl

Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl

Philip Steens
Spreker:

Philip Steens Directeur Enveloppenland.nl

Philip Steens is directeur van Eveloppenland.nl

Philip Steens

Ook interessant

  • [Presentatie] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    [Presentatie] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Een centraal klantbeeld is van groot belang voor personalisatie

    Patty Bastiaansen   
    19 January 2021   

  • [Presentatie] E commercetrends voor 2021

    [Presentatie] E commercetrends voor 2021

    Online marketing Online marketingstrategie presentatie |

    Welke e-commercetrends moet je kennen?

    Sander Lems   
    12 November 2020   

  • [Video] E-commercetrends voor 2021

    [Video] E-commercetrends voor 2021

    Online marketing Online marketingstrategie video

    Wat staat er in 2021 te gebeuren op het gebied van digital (e-commerce) marketin...

    Sander Lems   
    12 November 2020   

Meer van Philip Steens

  • De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

    De explosieve groei van Enveloppenland.nl met 13 webshops in Europa: tips en learnings

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In 2011 werd Enveloppenland.nl genomineerd voor best startende webwinkel door Th...

    Philip Steens   
    26 January 2018