De invloed van seizoenen op websiteprestaties

Presentatie

Pim Donkerloo    25 January 2018   

Pim, eigenaar van Tuincentrum.nl vertelde op de Webwinkel Vakdagen hoe hij met het piekmoment van zijn webshop Tuincentrum.nl, het voorjaar, omgaat. Hij besprak de invloed van het seizoen op onderwerpen als de conversie, de bezoekersaantallen en het verwerken van bestellingen.

 

 

Spreker:

Pim Donkerloo Tuincentrum.nl

Pim Donkerlo is mede-eigenaar van de webshop Tuincentrum.nl. Hij startte in 2010 met de online verkoop van planten naast zijn studie. In 2014 werd de domeinnaam Tuincentrum.nl gekocht en toen begon het serieus te worden. Sindsdien is de omzet elk jaar verdubbeld en bezorgt het bedrijf met eigen bestelwagens 'alles wat je nodig hebt voor je tuinklus' in Nederland en België.Zijn ambitie om Tuincentrum.nl uit de bouwen tot het grootste online doe-het-zelf warenhuis liegt er niet om. 2018 moet het jaar van de professionalisering worden en daarom wordt er op dit moment gewerkt aan een nieuw magazijn en ordersysteem.

Spreker:

Pim Donkerloo Tuincentrum.nl

Pim Donkerlo is mede-eigenaar van de webshop Tuincentrum.nl. Hij startte in 2010 met de online verkoop van planten naast zijn studie. In 2014 werd de domeinnaam Tuincentrum.nl gekocht en toen begon het serieus te worden. Sindsdien is de omzet elk jaar verdubbeld en bezorgt het bedrijf met eigen bestelwagens 'alles wat je nodig hebt voor je tuinklus' in Nederland en België.Zijn ambitie om Tuincentrum.nl uit de bouwen tot het grootste online doe-het-zelf warenhuis liegt er niet om. 2018 moet het jaar van de professionalisering worden en daarom wordt er op dit moment gewerkt aan een nieuw magazijn en ordersysteem.

Ook interessant

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    10 July 2020   

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020