Pim Donkerloo 25 January 2018
Pim, eigenaar van Tuincentrum.nl vertelde op de Webwinkel Vakdagen hoe hij met het piekmoment van zijn webshop Tuincentrum.nl, het voorjaar, omgaat. Hij besprak de invloed van het seizoen op onderwerpen als de conversie, de bezoekersaantallen en het verwerken van bestellingen.
Pim Donkerlo is mede-eigenaar van de webshop Tuincentrum.nl. Hij startte in 2010 met de online verkoop van planten naast zijn studie. In 2014 werd de domeinnaam Tuincentrum.nl gekocht en toen begon het serieus te worden. Sindsdien is de omzet elk jaar verdubbeld en bezorgt het bedrijf met eigen bestelwagens 'alles wat je nodig hebt voor je tuinklus' in Nederland en België.Zijn ambitie om Tuincentrum.nl uit de bouwen tot het grootste online doe-het-zelf warenhuis liegt er niet om. 2018 moet het jaar van de professionalisering worden en daarom wordt er op dit moment gewerkt aan een nieuw magazijn en ordersysteem.
Pim Donkerlo is mede-eigenaar van de webshop Tuincentrum.nl. Hij startte in 2010 met de online verkoop van planten naast zijn studie. In 2014 werd de domeinnaam Tuincentrum.nl gekocht en toen begon het serieus te worden. Sindsdien is de omzet elk jaar verdubbeld en bezorgt het bedrijf met eigen bestelwagens 'alles wat je nodig hebt voor je tuinklus' in Nederland en België.Zijn ambitie om Tuincentrum.nl uit de bouwen tot het grootste online doe-het-zelf warenhuis liegt er niet om. 2018 moet het jaar van de professionalisering worden en daarom wordt er op dit moment gewerkt aan een nieuw magazijn en ordersysteem.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021