Klantcase Fred de la Bretoniere: uw merk versterken met branding, user-generated content en conversie-optimalisatie

Presentatie

Sander Lems    23 January 2019   

Als premium modemerk is het makkelijk om naast uw schoenen te gaan lopen: "De klanten en omzet blijven wel komen." In werkelijkheid betekent het bedrijfsbeeld keihard werken voor het verkrijgen en behouden van de aandacht van de consument. Tijdens de Webwinkel Vakdagen gaf ISM’er Sander Lems een kijkje in de keuken bij Fred de la Bretoniere. Waar loopt het modemerk tegenaan? En hoe gaat het merk om met onderwerpen als branding, usergenerated content en conversie-optimalisatie?

 

 

Spreker:

Sander Lems E-commerce strateeg

Sander is Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken, opstarten en finetunen van de online marketingstrategie. Door zijn 10+ jaar ervaring in vrijwel elke e-commerce (online marketing) discipline, zowel op adviserend als uitvoerend gebied, is hij in staat om iedere e-commerce of omnichannel organisatie te helpen in het maken en optimaliseren van een gedegen online marketingstrategie.

Sander_Lems_ISM-eCompany
Spreker:

Sander Lems E-commerce strateeg

Sander is Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het uitdenken, opstarten en finetunen van de online marketingstrategie. Door zijn 10+ jaar ervaring in vrijwel elke e-commerce (online marketing) discipline, zowel op adviserend als uitvoerend gebied, is hij in staat om iedere e-commerce of omnichannel organisatie te helpen in het maken en optimaliseren van een gedegen online marketingstrategie.

Sander_Lems_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog |

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
    10 June 2021   

Meer van Sander Lems

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
    23 January 2019   

  • Digital Commerce kalender 2021

    Digital Commerce kalender 2021

    Strategie Online marketingstrategie whitepaper |

    Je kan het zo gek niet bedenken of er is een dag voor bedacht. Denk aan Wereld E...

    Sander Lems   
    23 January 2019   

  • [Video] E-commercetrends voor 2021

    [Video] E-commercetrends voor 2021

    Online marketing Online marketingstrategie video

    Wat staat er in 2021 te gebeuren op het gebied van digital (e-commerce) marketin...

    Sander Lems   
    23 January 2019