Optimale balans tussen branding en conversie

Presentatie

Gideon Schipaanboord    17 November 2016   

In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen branding en conversie. Jurjen en Gideon deelden hun praktijkervaringen en vertelden een aantal trends uit de markt. Samen bediscussieerden ze met jullie persoonlijke ervaringen, met als doel om tot de beste aanpak te komen.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site

Ook interessant

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    26 November 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Kees Beckeringh   
    14 November 2019   

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
    17 October 2019   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016