Optimale balans tussen branding en conversie

Presentatie

Gideon Schipaanboord    17 November 2016   

In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen branding en conversie. Jurjen en Gideon deelden hun praktijkervaringen en vertelden een aantal trends uit de markt. Samen bediscussieerden ze met jullie persoonlijke ervaringen, met als doel om tot de beste aanpak te komen.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Strategie presentatie |

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016