Gideon Schipaanboord 17 November 2016
In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen branding en conversie. Jurjen en Gideon deelden hun praktijkervaringen en vertelden een aantal trends uit de markt. Samen bediscussieerden ze met jullie persoonlijke ervaringen, met als doel om tot de beste aanpak te komen.
Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
Strategie Personalisatie presentatie |
Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016
Strategie presentatie |
Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016
Strategie Online marketingstrategie presentatie
In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016