Gideon Schipaanboord 17 November 2016
In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen branding en conversie. Jurjen en Gideon deelden hun praktijkervaringen en vertelden een aantal trends uit de markt. Samen bediscussieerden ze met jullie persoonlijke ervaringen, met als doel om tot de beste aanpak te komen.
Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.
Strategie presentatie |
Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie
Sander Berlinski
21 January 2021
Strategie video B2B |
Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...
Sander Berlinski
21 January 2021
Strategie whitepaper checklist
De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...
Sander Berlinski
6 January 2021
Strategie Personalisatie presentatie |
Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016
Strategie presentatie |
Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016
Strategie Online marketingstrategie presentatie
In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...
Gideon Schipaanboord
17 November 2016