Optimale balans tussen branding en conversie

Presentatie

Gideon Schipaanboord    17 November 2016   

In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen branding en conversie. Jurjen en Gideon deelden hun praktijkervaringen en vertelden een aantal trends uit de markt. Samen bediscussieerden ze met jullie persoonlijke ervaringen, met als doel om tot de beste aanpak te komen.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_gp_site

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Strategie Online marketingstrategie presentatie |

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    17 November 2016