The onlife customer journey

Presentatie

Wijnand Jongen    14 November 2017   

Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. Het gaat niet om technologie, maar om mensen. Retailers moeten daarom transformeren in digitale netwerkorganisaties waarbinnen de menselijke maat weer centraal staat. Hierover sprak Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org op het ISM Omnichannel Event 2017. 

 

 

Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011
Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011

Ook interessant

  • Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Strategie whitepaper |

    Black Friday wordt steeds populairder! Wil je meedoen aan dit shoppingfestijn, m...

    Sander Berlinski   
    15 October 2020   

  • [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie video |

    Zet je schrap, want Black Friday komt eraan! ISM'er Sander deelt do’s en don’ts ...

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

  • [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is het verstandig om mee te doen aan dit shoppingfestijn?

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

Meer van Wijnand Jongen

  • The onlife customer journey

    The onlife customer journey

    Strategie presentatie

    Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. He...

    Wijnand Jongen   
    14 November 2017