The onlife customer journey

Presentatie

Wijnand Jongen    14 November 2017   

Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. Het gaat niet om technologie, maar om mensen. Retailers moeten daarom transformeren in digitale netwerkorganisaties waarbinnen de menselijke maat weer centraal staat. Hierover sprak Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org op het ISM Omnichannel Event 2017. 

 

 

Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011
Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011

Ook interessant

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    10 July 2020   

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

Meer van Wijnand Jongen

  • The onlife customer journey

    The onlife customer journey

    Strategie presentatie

    Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. He...

    Wijnand Jongen   
    14 November 2017