Wijnand Jongen 14 November 2017
Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. Het gaat niet om technologie, maar om mensen. Retailers moeten daarom transformeren in digitale netwerkorganisaties waarbinnen de menselijke maat weer centraal staat. Hierover sprak Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org op het ISM Omnichannel Event 2017.
Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.
Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021