The onlife customer journey

Presentatie

Wijnand Jongen    14 November 2017   

Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. Het gaat niet om technologie, maar om mensen. Retailers moeten daarom transformeren in digitale netwerkorganisaties waarbinnen de menselijke maat weer centraal staat. Hierover sprak Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org op het ISM Omnichannel Event 2017. 

 

 

Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011
Spreker:

Wijnand Jongen CEO Thuiswinkel.nl

Wijnand Jongen (1959) is oprichter en sinds de oprichting in 2000 CEO van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor (web)winkels in Nederland. Thuiswinkel.org telt inmiddels zo’n 2200 leden, die herkenbaar zijn aan het Thuiswinkel Waarborg.Wijnand is co-founder van Ecommerce Europe, de Europese belangenvereniging van meer dan 25.000 (web)winkels. Hij is lid van het bestuur sinds de oprichting in 2012 en Chairman van de Executive Committee van Ecommerce Europe.Wijnand is een van ’s werelds leidende auteurs, sprekers op het gebied van retail en e-commerce. Hij is schrijver van het boek ‘Het Einde van Online Winkelen’ gepubliceerd in Nederland (2016) en België (2017). De Engelse editie van het boek werd gelanceerd op Shoptalk (2017). De Chinese editie van het boek en andere vertalingen staan op stapel voor 2018.Het boek is door een vakjury gekozen in de top 3 van beste marketingboeken van 2017. In 2016 werd het boek genomineerd als Managementboek van het jaar.In 2006 werd Wijnand gekozen tot DM-man (Direct Marketing) van het Jaar.In 2014 nam Wijnand de Mans le Jeune Award in ontvangst voor de ‘beste branchevereniging van Nederland’.

jongen-wijnand17-011

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Wijnand Jongen

  • The onlife customer journey

    The onlife customer journey

    Strategie presentatie

    Consumenten hebben geen online of offline ervaring, maar een onlife ervaring. He...

    Wijnand Jongen   
    14 November 2017