[Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

Presentatie

Ralph van Woensel    3 November 2020   

Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

Wil jij je je campagne aansturing naar het volgende niveau tillen? Stem je campagnedoelen slim af op basis van de fase in de klantreis én stuur aan op andere bronnen die waarde toevoegen, adviseert Ralph van Woensel van ISM. Ralph vertelt je aan de hand van vier onderbelichte mogelijkheden hoe je het verschil kunt maken.

Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Geschreven door:

Ralph van Woensel Online Advertising Consultant

Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Ook interessant

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    20 April 2021   

  • Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    2 April 2021   

Meer van Ralph van Woens...

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie |

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

  • [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Online marketing SEA video

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020