Ralph van Woensel 3 November 2020
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Wil jij je je campagne aansturing naar het volgende niveau tillen? Stem je campagnedoelen slim af op basis van de fase in de klantreis én stuur aan op andere bronnen die waarde toevoegen, adviseert Ralph van Woensel van ISM. Ralph vertelt je aan de hand van vier onderbelichte mogelijkheden hoe je het verschil kunt maken.
Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020
Online marketing SEA blog |
Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...
Carmen Wielaard
10 November 2020
Online marketing SEA presentatie
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
3 November 2020
Online marketing SEA presentatie |
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020
Online marketing SEA video
Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...
Ralph van Woensel
3 November 2020