Ralph van Woensel 3 November 2020
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Wil jij je je campagne aansturing naar het volgende niveau tillen? Stem je campagnedoelen slim af op basis van de fase in de klantreis én stuur aan op andere bronnen die waarde toevoegen, adviseert Ralph van Woensel van ISM. Ralph vertelt je aan de hand van vier onderbelichte mogelijkheden hoe je het verschil kunt maken.
Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
Ralph van Woensel is Online Advertising Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
3 November 2020
Online marketing SEA presentatie |
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020
Online marketing SEA video
Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...
Ralph van Woensel
3 November 2020