Rob van Vliet 25 February 2018
Welk effect heeft een Googel Ads-advertentie op uw offline winkelbezoek? Door het veranderende winkelgedrag van consumenten wordt het steeds lastiger om de daadwerkelijke ROI van Google AdWords-campagnes te bepalen. Rob van Vliet, onze voormalig Team Lead Online Advertising, ging in op de ontwikkelingen en uitdagingen van omnichannel-winkelgedrag en hij laat zien hoe Ads-campagnes een centrale rol in de omnichannel-strategie kunnen spelen.
Rob van Vliet was team lead van het SEA team bij ISM eCompany
Rob van Vliet was team lead van het SEA team bij ISM eCompany
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Online marketing SEA presentatie |
Het kan een grote uitdaging zijn om uw online advertisingactiviteiten te profess...
Rob van Vliet
25 February 2018
Online marketing SEA video |
Google Shopping is een krachtig advertentiekanaal voor retailers, want veel cons...
Rob van Vliet
25 February 2018
Online marketing SEA presentatie
Welk effect heeft een Googel Ads-advertentie op uw offline winkelbezoek? Door he...
Rob van Vliet
25 February 2018