Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

Presentatie

Ralph van Woensel    26 June 2019   

Google Ads-automatisering: iedereen heeft het erover, maar hoe pakt u het nu aan? Waarom moet u automatiseren? Waar moet u beginnen? Wat levert het op? Aan de hand van een concreet stappenplan en praktische voorbeelden liet ISM'er Ralph van Woensel zien hoe u veel SEA-taken kunt automatiseren, kosten kunt besparen en meer tijd over houdt om écht het verschil te maken!

 

 

Spreker:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Ralph is een resultaatgerichte consultant die gedreven door innovatie en data de online advertising kanalen van klanten als Primera en Duifhuizen optimaliseert.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Spreker:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en helpt, samen met zijn team van Online Advertising Consultants, klanten om maximaal resultaat uit hun online budget te halen. Ralph is een resultaatgerichte consultant die gedreven door innovatie en data de online advertising kanalen van klanten als Primera en Duifhuizen optimaliseert.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Ralph van Woens...

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
    26 June 2019   

  • Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Online marketing SEA presentatie |

    Google Ads-automatisering: iedereen heeft het erover, maar hoe pakt u het nu aan...

    Ralph van Woensel   
    26 June 2019   

  • Omzet maakt blind. Zo stuur je met je online campagnes ook op winst

    Omzet maakt blind. Zo stuur je met je online campagnes ook op winst

    Online marketing SEA presentatie

      Traditiegetrouw kijken online marketeers alleen naar de omzet en mediakosten. ...

    Ralph van Woensel   
    26 June 2019