Feiko Bierman 7 November 2019
Google Ads-automatisering hoe pakt u het aan?
Waarom moet u automatiseren? Waar moet u beginnen? Wat levert het op? Aan de hand van een concreet stappenplan en praktische voorbeelden liet ISM'er Feiko Bierman zien hoe u veel SEA-taken kunt automatiseren, kosten kunt besparen en meer tijd over houdt om écht het verschil te maken!
Voor Feiko gaat er niets boven innoveren, testen en nieuwe oplossingen bedenken. Zijn doel? Processen doorlopend verbeteren en automatiseren, zodat SEA-consultants maximaal resultaat voor hun klanten kunnen behalen!
Voor Feiko gaat er niets boven innoveren, testen en nieuwe oplossingen bedenken. Zijn doel? Processen doorlopend verbeteren en automatiseren, zodat SEA-consultants maximaal resultaat voor hun klanten kunnen behalen!
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
video Webinar Datascience |
Data Science: iedereen heeft het erover, maar niemand weet wat het precies is en...
Feiko Bierman
7 November 2019
Online marketing SEA whitepaper |
Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...
Feiko Bierman
7 November 2019
SEA video Online Advertising
Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...
Feiko Bierman
7 November 2019