Marende van Dieren 21 November 2019
Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?
Omdat online marketingbudgetten vaak niet oneindig zijn, moeten u kiezen waarvoor u het inzet. Tijdens deze sessie vertelde Marende hoe u uw budget voor online advertising slim inzet. Ze vertelde ook hoe u met de juiste zoekwoorden, doelgroeptargeting, budgetverdeling en het inzetten van scripts maximaal rendement uit uw advertentiebudget haalt. Een sterke basis voor uw Google Ads-strategie!
In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.
In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.
Online marketing SEA presentatie |
Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...
Thuy Mai Tran
10 December 2019
Online marketing SEA presentatie |
Dat Online Advertising (SEA) een belangrijk onderdeel is van de online marketing...
Marissa van der Vliet
26 November 2019
Online marketing SEA presentatie
Wat zijn de online advertising trends van 2020?
Jovanka Pavlovic
21 November 2019
Online marketing SEA presentatie |
Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?
Marende van Dieren
21 November 2019
Online marketing SEA presentatie
Een speld vinden in een hooiberg? Deze bekende uitspraak heeft meer te maken met...
Marende van Dieren
21 November 2019