[Presentatie] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

Presentatie

Marende van Dieren    23 January 2020   

Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?

Omdat online marketingbudgetten vaak niet oneindig zijn, moeten u kiezen waarvoor u het inzet. Tijdens deze presentatie vertelde Marende hoe u uw budget voor online advertising slim inzet. Ze vertelde ook hoe u met de juiste zoekwoorden, doelgroeptargeting, budgetverdeling en het inzetten van scripts maximaal rendement uit uw advertentiebudget haalt. Een sterke basis voor uw Google Ads-strategie!

 

 

 

 

Spreker:

Marende van Dieren SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.

Webkwaliteit_Marende_Foto1-compressor
Spreker:

Marende van Dieren SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.

Webkwaliteit_Marende_Foto1-compressor

Ook interessant

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
    14 December 2021   

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
    22 November 2021   

Meer van Marende van Die...

  • [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA video |

    Stuur je je Google  Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    SEA blog |

    Display campagnes maken al geruime tijd onderdeel uit van het online advertentie...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • [Video] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    [Video] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    Online marketing SEA video

    Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020