[Presentatie] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

Presentatie

Marende van Dieren    23 January 2020   

Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?

Omdat online marketingbudgetten vaak niet oneindig zijn, moeten u kiezen waarvoor u het inzet. Tijdens deze presentatie vertelde Marende hoe u uw budget voor online advertising slim inzet. Ze vertelde ook hoe u met de juiste zoekwoorden, doelgroeptargeting, budgetverdeling en het inzetten van scripts maximaal rendement uit uw advertentiebudget haalt. Een sterke basis voor uw Google Ads-strategie!

 

 

 

 

Spreker:

Marende van Dieren SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.

Webkwaliteit_Marende_Foto1-compressor
Spreker:

Marende van Dieren SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.

Webkwaliteit_Marende_Foto1-compressor

Ook interessant

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    24 November 2020   

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    10 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

Meer van Marende van Die...

  • [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA presentatie |

    Op welke KPI stuur jij je performance kanalen aan?

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA video |

    Stuur je je Google  Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    Discovery Ads: de nieuwste feature binnen Google Ads

    SEA blog

    Display campagnes maken al geruime tijd onderdeel uit van het online advertentie...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020