Marende van Dieren 23 January 2020
Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?
Omdat online marketingbudgetten vaak niet oneindig zijn, moeten u kiezen waarvoor u het inzet. Tijdens deze presentatie vertelde Marende hoe u uw budget voor online advertising slim inzet. Ze vertelde ook hoe u met de juiste zoekwoorden, doelgroeptargeting, budgetverdeling en het inzetten van scripts maximaal rendement uit uw advertentiebudget haalt. Een sterke basis voor uw Google Ads-strategie!
In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.
In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
Online marketing SEA video |
Stuur je je Google Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...
Marende van Dieren
23 January 2020
SEA blog |
Display campagnes maken al geruime tijd onderdeel uit van het online advertentie...
Marende van Dieren
23 January 2020
Online marketing SEA video
Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor...
Marende van Dieren
23 January 2020