[Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

Presentatie

Thuy Mai Tran    21 November 2019   

Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

Wanneer is welke advertentie relevant voor uw zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daaruit voortkomen te analyseren, leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads.

 

 



 

Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
      

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
      

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
      

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
      

  • [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    video Webinar Marketplaces |

    Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...

    Lara Pap   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising |

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
      

  • [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    video Webinar Datascience |

    Data Science: iedereen heeft het erover, maar niemand weet wat het precies is en...

    Feiko Bierman   
      

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
      

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Jurjen Jongejan   
      

Ook interessant

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
    14 December 2021   

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising |

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
    22 November 2021   

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

Meer van Thuy Mai Tran

  • De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    SEO blog |

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019