[Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

Presentatie

Thuy Mai Tran    21 November 2019   

Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

Wanneer is welke advertentie relevant voor uw zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daaruit voortkomen te analyseren, leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads.

 

 



 

Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
      

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
      

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
      

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
      

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
      

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
      

  • [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    video Webinar Marketplaces

    Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...

    Lara Pap   
      

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Thuy Mai Tran

  • De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    De SEO-benchmark voor e-commerce Q3: de belangrijkste resultaten

    SEO blog |

    Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA whitepaper |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019