Thuy Mai Tran 21 November 2019
Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?
Wanneer is welke advertentie relevant voor uw zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daaruit voortkomen te analyseren, leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads.
Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.
Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
SEA blog Online Advertising |
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
SEA blog Online Advertising |
Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...
Arwin Visser
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
video Webinar Marketplaces
Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...
Lara Pap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
SEO blog |
Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...
Thuy Mai Tran
21 November 2019
Online marketing SEA whitepaper |
Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...
Thuy Mai Tran
21 November 2019
Online marketing SEA presentatie
Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?
Thuy Mai Tran
21 November 2019