[Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

Presentatie

Thuy Mai Tran    21 November 2019   

Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

Wanneer is welke advertentie relevant voor uw zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daaruit voortkomen te analyseren, leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads.

 

 



 

Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany
Geschreven door:

Thuy Tran SEA Consultant

Naast het goed inzetten van budgetten voor het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen met online advertising is klantperspectief ook erg belangrijk om mee te nemen in uw strategie. Wanneer is welke advertentie relevant voor mijn zoekverkeer? Door onder andere het inzetten van A/B-testen en de data die daar uitkomt te analyseren leert u uw doelgroep kennen en beter te bereiken met Google Ads. Tijdens haar sessie vertelt Thuy welke toepassingen u kunt inzetten om klantperspectief meer inzichtelijk te krijgen in uw SEA-werkzaamheden.

Thuy-Mai-Tran_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Het design van de nieuwsbrief updaten, nieuwe e-mailcampagnes opzetten en van al...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Hoe maakt u continu meer impact op uw e-commercedoelstelling met e-mailmarketing...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    Strategie |

    Eigen verkeer uitsluiten in de meetresultaten van bijvoorbeeld Google Analytics ...

    Sander Berlinski   
      

  • Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Online marketingstrategie |

    Het coronavirus heeft de wereld in zijn greep. Na België sluiten nu ook in Neder...

    Sander Lems   
      

  • De grootste pijnpunten van productinformatie – en hoe ze te voorkomen

    De grootste pijnpunten van productinformatie – en hoe ze te voorkomen

    PIM-systeem blog |

    Productinformatiemanagement (PIM) is een van de lastigste onderdelen van e-comme...

    Jeffrey Cabaret   
      

  • [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    E-mailmarketing presentatie |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    Online marketing E-mailmarketing video |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    Social media advertising Online marketing whitepaper |

    Facebook bezit enorm veel persoonsgegevens. Het is dan ook niet gek dat de Faceb...

    Alain van den Donk   
      

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    SEA blog |

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
      

  • [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    Strategie video

    U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimal...

    Arne Hutter   
      

Ook interessant

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    Online marketing SEA presentatie |

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
    24 March 2020   

  • Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    Online marketing SEA presentatie |

    Slim bieden, op papier klinkt deze functionaliteit van Google Ads ideaal: het be...

    Feiko Bierman   
    19 March 2020   

  • Het prijsconcurrentievermogen rapport: de nieuwste feature binnen het Google Merchant Center

    Het prijsconcurrentievermogen rapport: de nieuwste feature binnen het Google Merchant Center

    Online marketing SEA presentatie

    Google innoveert continu en rolt dan ook regelmatig nieuwe features uit in het G...

    Jovanka Pavlovic   
    21 February 2020   

Meer van Thuy Mai Tran

  • Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Bied op uw meest waardevolle doelgroepen met Google Ads-scripts

    Online marketing SEA presentatie |

    Als adverteerder bent u ongetwijfeld bekend met de vele optimalisatiemogelijkhed...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    [Presentatie] Klantfocus in online advertising: de datagedreven aanpak

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe past u klantfocus to binnen online advertising?

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019   

  • Google Ads: 7 optimalisatietips voor webshops

    Google Ads: 7 optimalisatietips voor webshops

    Online marketing SEA presentatie

    SEA voor e-commerce is een vak apart. Zo heeft de inrichting van uw account veel...

    Thuy Mai Tran   
    21 November 2019