[Presentatie] Online Advertising: de trends van 2020

Presentatie

Jovanka Pavlovic    19 December 2019   

Wat zijn de online advertising trends van 2020?

Welke dag mag je niet missen als e-commerce retailer?

Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de huidige strategie voortzetten of zijn er slimmere manieren om betere resultaten met uw budget voor Online Advertising te bereiken? Wat zijn eigenlijk de trends in 2020 voor online advertising? En welke trends zijn relevant voor u als retailer, merk of groothandel? Tijdens deze presentatie vertelde Jovanka u welke belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online advertising er in 2020 aankomen. Deze trends kwamen aan bod: visual, online to offline en marktplaatsen.

 

 

 

 

Geschreven door:

Jovanka Pavlovic SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem, Lucardi en HB Care om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

Jovanka_Pavlovic_ISM-eCompany
Geschreven door:

Jovanka Pavlovic SEA Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem, Lucardi en HB Care om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

Jovanka_Pavlovic_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    SEA blog |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    Ralph van Woensel   
      

  • [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Het design van de nieuwsbrief updaten, nieuwe e-mailcampagnes opzetten en van al...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Hoe maakt u continu meer impact op uw e-commercedoelstelling met e-mailmarketing...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    Strategie |

    Eigen verkeer uitsluiten in de meetresultaten van bijvoorbeeld Google Analytics ...

    Sander Berlinski   
      

  • Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Je winkels sluiten, maar de vraag naar je producten groeit? Zo speel je erop in!

    Online marketingstrategie |

    Het coronavirus heeft de wereld in zijn greep. Na België sluiten nu ook in Neder...

    Sander Lems   
      

  • De grootste pijnpunten van productinformatie – en hoe ze te voorkomen

    De grootste pijnpunten van productinformatie – en hoe ze te voorkomen

    PIM-systeem blog |

    Productinformatiemanagement (PIM) is een van de lastigste onderdelen van e-comme...

    Jeffrey Cabaret   
      

  • [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Presentatie] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    E-mailmarketing presentatie |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    [Video] Boost de conversie van uw e-mailcampagnes

    Online marketing E-mailmarketing video |

    U haalt niet het maximale uit e-mailmarketing als u enkel een nieuwsbrief verstu...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    [Whitepaper] Zo bereikt u de juiste doelgroep(en) met Facebook advertising

    Social media advertising Online marketing whitepaper |

    Facebook bezit enorm veel persoonsgegevens. Het is dan ook niet gek dat de Faceb...

    Alain van den Donk   
      

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    SEA blog

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
      

Ook interessant

  • Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    SEA blog |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    Ralph van Woensel   
    30 March 2020   

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    SEA blog |

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
    24 March 2020   

  • Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    SEA blog

    Slim bieden, op papier klinkt deze functionaliteit van Google Ads ideaal: het be...

    Feiko Bierman   
    19 March 2020   

Meer van Jovanka Pavlovi...

  • Het prijsconcurrentievermogen rapport: de nieuwste feature binnen het Google Merchant Center

    Het prijsconcurrentievermogen rapport: de nieuwste feature binnen het Google Merchant Center

    SEA blog |

    Google innoveert continu en rolt dan ook regelmatig nieuwe features uit in het G...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • Het stappenplan voor adverteren op marktplaatsen

    Het stappenplan voor adverteren op marktplaatsen

    SEA blog |

    Door de groeiende populariteit van marktplaatsen, groeien ook de mogelijkheden v...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • Dit zijn de SEA-trends van 2020 die je niet wil missen

    Dit zijn de SEA-trends van 2020 die je niet wil missen

    SEA blog

    Het nieuwe jaar is aangebroken en dat betekent dat de SEA-trends en ontwikkeling...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019