[Presentatie] Online Advertising: de trends van 2020

Presentatie

Jovanka Pavlovic    19 December 2019   

Wat zijn de online advertising trends van 2020?

Welke dag mag je niet missen als e-commerce retailer?

Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de huidige strategie voortzetten of zijn er slimmere manieren om betere resultaten met uw budget voor Online Advertising te bereiken? Wat zijn eigenlijk de trends in 2020 voor online advertising? En welke trends zijn relevant voor u als retailer, merk of groothandel? Tijdens deze presentatie vertelde Jovanka u welke belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online advertising er in 2020 aankomen. Deze trends kwamen aan bod: visual, online to offline en marktplaatsen.

 

 

 

 

Geschreven door:

Jovanka Pavlovic Online Advertising Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

jovanka-pavlovic_png
Geschreven door:

Jovanka Pavlovic Online Advertising Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

jovanka-pavlovic_png

Meer evenementen

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
      

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
      

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
      

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
      

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
      

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
      

  • [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    video Webinar Marketplaces

    Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...

    Lara Pap   
      

Ook interessant

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    17 February 2022   

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

Meer van Jovanka Pavlovi...

  • Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    Het nieuwste campagnetype binnen Google Ads: Performance Max

    SEA blog Online Advertising |

    De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Online marketing SEA blog

    Het klinkt te mooi om waar te zijn: gratis je producten tonen in het Google Shop...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019