Jovanka Pavlovic 19 December 2019
Wat zijn de online advertising trends van 2020?
Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de huidige strategie voortzetten of zijn er slimmere manieren om betere resultaten met uw budget voor Online Advertising te bereiken? Wat zijn eigenlijk de trends in 2020 voor online advertising? En welke trends zijn relevant voor u als retailer, merk of groothandel? Tijdens deze presentatie vertelde Jovanka u welke belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online advertising er in 2020 aankomen. Deze trends kwamen aan bod: visual, online to offline en marktplaatsen.
In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.
In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
SEA blog Online Advertising |
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
SEA blog Online Advertising |
Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...
Arwin Visser
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
video Webinar Marketplaces
Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...
Lara Pap
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
19 December 2019
SEA blog Online Advertising |
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
19 December 2019
Online marketing SEA blog
Het klinkt te mooi om waar te zijn: gratis je producten tonen in het Google Shop...
Jovanka Pavlovic
19 December 2019