[Presentatie] Online Advertising: de trends van 2020

Presentatie

Jovanka Pavlovic    19 December 2019   

Wat zijn de online advertising trends van 2020?

Welke dag mag je niet missen als e-commerce retailer?

Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de huidige strategie voortzetten of zijn er slimmere manieren om betere resultaten met uw budget voor Online Advertising te bereiken? Wat zijn eigenlijk de trends in 2020 voor online advertising? En welke trends zijn relevant voor u als retailer, merk of groothandel? Tijdens deze presentatie vertelde Jovanka u welke belangrijke ontwikkelingen op het gebied van online advertising er in 2020 aankomen. Deze trends kwamen aan bod: visual, online to offline en marktplaatsen.

 

 

 

 

Geschreven door:

Jovanka Pavlovic Online Advertising Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

jovanka-pavlovic_png
Geschreven door:

Jovanka Pavlovic Online Advertising Consultant

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem en Lucardi om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

jovanka-pavlovic_png

Meer evenementen

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
      

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
      

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
      

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
      

  • [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    video Webinar Marketplaces |

    Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...

    Lara Pap   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising |

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
      

  • [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    video Webinar Datascience

    Data Science: iedereen heeft het erover, maar niemand weet wat het precies is en...

    Feiko Bierman   
      

Ook interessant

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
    14 December 2021   

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
    22 November 2021   

Meer van Jovanka Pavlovi...

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Nieuw binnen Google Shopping: gratis klikken en dus verkopen

    Online marketing SEA blog |

    Het klinkt te mooi om waar te zijn: gratis je producten tonen in het Google Shop...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019   

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
    19 December 2019