Rob van Vliet 8 November 2018
Het kan een grote uitdaging zijn om uw online advertisingactiviteiten te professionaliseren. Zo zien we vaak dat klanten moeite hebben met het verbeteren van de bestaande prestaties op het gebied van online adverteren. Rob van Vliet, Team Lead Online Advertising bij ISM, toonde waar vaak knelpunten liggen bij retailers en merkfabrikanten en hoe u kunt groeien aan de hand van een volwassenheidsmodel.
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
24 November 2020
Online marketing SEA blog |
Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...
Carmen Wielaard
10 November 2020
Online marketing SEA presentatie
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
3 November 2020
Online marketing SEA presentatie |
Het kan een grote uitdaging zijn om uw online advertisingactiviteiten te profess...
Rob van Vliet
8 November 2018
Online marketing SEA video |
Google Shopping is een krachtig advertentiekanaal voor retailers, want veel cons...
Rob van Vliet
8 November 2018
Online marketing SEA presentatie
Welk effect heeft een Googel Ads-advertentie op uw offline winkelbezoek? Door he...
Rob van Vliet
8 November 2018