[Presentatie] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

Presentatie

Carmen Wielaard    28 May 2020   

Welk campagnetype is de beste keuze voor jou?

Ben je benieuwd hoe je met YouTube- en display advertising je search- en shoppingcampagnes kunt versterken? Vraag je jezelf ook af of de inzet van video- en display advertising wel aansluit bij je performance doelstelling? Of twijfel je welk campagnetype de beste keuze is? Tijdens deze webinar legde ISM'er Carmen uit hoe de inzet van display- en YouTube advertising binnen Google Ads jouw online advertisingstrategie kunnen versterken.

 

Gegeven door:

Carmen Wielaard Onlin Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259
Gegeven door:

Carmen Wielaard Onlin Advertising Consultant

Carmen is online advertising consultant bij ISM eCompany. Gedreven door data, ondersteunt ze haar klanten met het opstellen en behalen van hun doelstellingen. Daarnaast denkt ze graag mee over mogelijkheden om hun online advertising strategie naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het a/b-testen van adteksten en biedstrategien en het inzetten Display-, YouTube- en lokale campagnes. Carmen is onder andere werkzaam voor Fred de la Bretoniere, State of Art, Lobbes, IGO Promo en Smit Mode.

carmen-wielaard_dsf8259

Ook interessant

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video |

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
    25 June 2020   

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
    23 June 2020   

Meer van Carmen Wielaard

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
    28 May 2020   

  • [Video] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    [Video] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    Ben je benieuwd hoe je met YouTube- en display advertising je search- en shoppin...

    Carmen Wielaard   
    28 May 2020   

  • [Presentatie] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    [Presentatie] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    Welk campagnetype is de beste keuze voor jou?

    Carmen Wielaard   
    28 May 2020