[Presentatie] Zo haalt u het maximale uit uw Google Ads-activiteiten ten tijde van de coronacrisis

Presentatie

Ralph van Woensel    7 April 2020   

Hoe zet u uw advertentiebudget voor Google Ads zo effectief mogelijk in?

De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, retailers en groothandels voelbaar. Soms in positieve zin, maar vaak ook in negatieve zin, als u kijkt naar de verkopen. In het laatste geval worden de budgetten vaak beperkt, moeten online marketingactiviteiten worden geschrapt en ook de gestelde doelstellingen moeten daardoor aangepast worden. Maar hoe zet u uw advertentiebudget voor Google Ads toch zo effectief mogelijk in? Hoe behaalt u het maximale resultaat met Google Ads? Tijdens deze webinar gaf ISM'er Ralph u hier tips over.

 

 

Geschreven door:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Geschreven door:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    24 November 2020   

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    10 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020   

Meer van Ralph van Woens...

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    7 April 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie |

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    7 April 2020   

  • [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Online marketing SEA video

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    7 April 2020