Ralph van Woensel 7 April 2020
Hoe zet u uw advertentiebudget voor Google Ads zo effectief mogelijk in?
De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, retailers en groothandels voelbaar. Soms in positieve zin, maar vaak ook in negatieve zin, als u kijkt naar de verkopen. In het laatste geval worden de budgetten vaak beperkt, moeten online marketingactiviteiten worden geschrapt en ook de gestelde doelstellingen moeten daardoor aangepast worden. Maar hoe zet u uw advertentiebudget voor Google Ads toch zo effectief mogelijk in? Hoe behaalt u het maximale resultaat met Google Ads? Tijdens deze webinar gaf ISM'er Ralph u hier tips over.
Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.
SEA blog Online Advertising |
De naam zegt het al, dit nieuwe campagnetype moet ervoor gaan zorgen dat jouw pe...
Jovanka Pavlovic
17 February 2022
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
SEA blog Online Advertising
Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...
Jovanka Pavlovic
25 January 2022
SEA Display advertising blog Online Advertising |
Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...
Ralph van Woensel
7 April 2020
Online marketing SEA presentatie |
Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau
Ralph van Woensel
7 April 2020
Online marketing SEA video
Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...
Ralph van Woensel
7 April 2020