Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

Presentatie

Ralph van Woensel    24 September 2019   

Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

Vanuit de online marketingstrategie is er een doelstelling voor SEA bepaald. Maar hoe vertaalt u dit naar een roadmap met concrete actiepunten voor Google Ads? Ralph benoemde hoe u onderwerpen als personalisatie en mobile first toepast voor online advertising. Daarnaast vertelde hij hoe smart shopping en automatisering bijdragen aan het behalen van de Google Ads-doelstelling. Het is een sessie vol praktische voorbeelden die tot de verbeelding spreken.  

 

 

 

Geschreven door:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany
Geschreven door:

Ralph van Woensel SEA Consultant

Ralph van Woensel is SEA Consultant en Strateeg bij team Online Advertising. Gedreven door data en techniek helpt hij zowel klanten als het SEA-team met innovatieve oplossingen.

Ralph_van_Woensel_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
      

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Online marketing SEA presentatie |

    Klanten worden vandaag de dag steeds veeleisender. En het is lastig om als websh...

    Sander Berlinski   
      

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Online marketing SEA presentatie |

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
      

  • Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Online marketing SEA presentatie |

    Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Ge...

    Alain van den Donk   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing SEA presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Online marketing SEA presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Online marketing SEA presentatie |

    Elke webshop wil groeien, die van u natuurlijk ook. Om dit te bereiken worden er...

    Charlotte Vermeul   
      

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
      

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
      

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Online marketing SEA presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
      

Ook interessant

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
    24 September 2019   

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
    24 September 2019   

  • Dé gids voor een doeltreffende Google Ads-accountstructuur

    Dé gids voor een doeltreffende Google Ads-accountstructuur

    Online marketing SEA presentatie

    Een speld vinden in een hooiberg? Deze bekende uitspraak heeft meer te maken met...

    Marende van Dieren   
    18 September 2019   

Meer van Ralph van Woens...

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
    24 September 2019   

  • Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Google Ads-automatisering: zo pakt u het aan!

    Online marketing SEA presentatie |

    Google Ads-automatisering: iedereen heeft het erover, maar hoe pakt u het nu aan...

    Ralph van Woensel   
    24 September 2019   

  • Omzet maakt blind. Zo stuur je met je online campagnes ook op winst

    Omzet maakt blind. Zo stuur je met je online campagnes ook op winst

    Online marketing SEA presentatie

      Traditiegetrouw kijken online marketeers alleen naar de omzet en mediakosten. ...

    Ralph van Woensel   
    24 September 2019