Een succesvol SEO-team: de onmisbare ingrediënten

Presentatie

Kees Beckeringh    22 June 2018   

Soms komen (online) retailers en merkfabrikanten gewoon niet verder met hun SEO-activiteiten. De groei in topposities blijven uit. In deze presentatie legt Kees Beckeringh, Onze Team Lead SEO, waar mogelijke knelpunten liggen aan de hand van een SEO volwassenheidsmodel.

 

 

Spreker:

Kees Beckeringh Consultant SEO & Online Marketing Strategie

Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Spreker:

Kees Beckeringh Consultant SEO & Online Marketing Strategie

Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Kees Beckeringh

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO presentatie |

    Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...

    Kees Beckeringh   
    22 June 2018   

  • SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

    Online marketing SEO presentatie |

    Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?

    Kees Beckeringh   
    22 June 2018   

  • In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    In 5 stappen naar een datagedreven online marketingstrategie

    Online marketing SEO presentatie

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
    22 June 2018