Kees Beckeringh 22 June 2018
Soms komen (online) retailers en merkfabrikanten gewoon niet verder met hun SEO-activiteiten. De groei in topposities blijven uit. In deze presentatie legt Kees Beckeringh, Onze Team Lead SEO, waar mogelijke knelpunten liggen aan de hand van een SEO volwassenheidsmodel.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
22 June 2018
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
22 June 2018
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
22 June 2018