Kees Beckeringh 6 June 2019
Veel e-commercemanagers en SEO-marketeers vinden het ieder jaar formuleren van een goede SEO-doelstelling zeer uitdagend. Zo eisen directies vaak hoge groeicijfers en willen ze alle resultaten doorrekenen in omzet, maar zijn de gestelde eisen ook daadwerkelijk realistisch voor de SEO-doelstelling? In deze presentatie deelde ISM'er Kees een stapppenplan zodat u tot een ambitieuze doch realistische doelstelling kunt bepalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen.Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen.Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
12 January 2021
SEO blog |
Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...
Thuy Mai Tran
16 November 2020
Online marketing SEO benchmark
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 October 2020
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
6 June 2019
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
6 June 2019
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
6 June 2019