Kees Beckeringh 6 June 2019
Tijdens de masterclass SEO onthulde ISM'er Kees een tactiek die zeer weinig retailers, merkfabrikanten en groothandels toepassen, terwijl u er wel veel impact mee kunt maken. Kees vertelde over hoe u de impact en de waarde inschat van lokale SEO. Zo toonde hij onder andere aan hoe u Google MyBusiness hiervoor strategisch inzet en welke KPI's essentieel zijn om te monitoren.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen.Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is 8 jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen.Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie
Dat het schrijven van goede SEO-teksten een van de randvoorwaarden is voor een o...
Huitin Zhang
12 November 2019
Online marketing SEO presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
6 June 2019
Online marketing SEO presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
6 June 2019
Online marketing SEO presentatie
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
6 June 2019