Kees Beckeringh 28 November 2019
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onder Nederlandse webshops in dertig verschillende branches. ISM'er Kees Beckeringh deelde de resultaten en vertelde hoe ook u in de top 10 had kunnen staan.
Het bechmarkonderzoek toont voor 30 verschillende branches welke webshops het beste vindbaar zijn in Google en welk marktaandeel zij hebben. Dit zijn een aantal branches die in de benchmark terugkomen:
Kees is negen jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Kees is negen jaar werkzaam als online marketingconsultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook online marketingstrateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen.
Online marketing SEO presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie
Dat het schrijven van goede SEO-teksten een van de randvoorwaarden is voor een o...
Huitin Zhang
12 November 2019
Online marketing SEO presentatie |
Wie domineert de top 10 van Google met SEO? We deden een benchmarkonderzoek onde...
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie |
Hoe komt u in de top 10 van Google met SEO?
Kees Beckeringh
28 November 2019
Online marketing SEO presentatie
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
28 November 2019