Kees Beckeringh 30 November 2017
Het einde van 2017 nadert en dat betekent dat het tijd is om na te gaan denken over wat u kunt verwachten in 2018 op gebied van zoekmachine-optimalisatie (SEO). Welke trends zijn relevant voor Nederlandse webshops in de retail in 2018? Tijdens zijn presentatie ging ISM'er Kees Beckeringh hier dieper op in.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Kees werkt inmiddels 8 jaar aan bureauzijde als SEO-specialist. Met zijn team van specialisten richt Kees zich op e-commerce SEO, de vindbaarheid van middelgrote en grote webshops in Google's zoekresultaten. De afgelopen jaren werkt het team onder andere aan het succes van de van webshops van Primera, Betersport, Open32, Lucardi, Intersport en Mobiel.nl.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 April 2021
SEO video |
Ondanks het uitdagende jaar hebben veel retailers en merken toch een groei doorg...
Umut Terli
18 March 2021
SEO blog
Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat betekent dat de SEO-trends en ontwikk...
Umut Terli
15 February 2021
Online marketing Online marketingstrategie video |
Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...
Kees Beckeringh
30 November 2017
Online marketing Online marketingstrategie presentatie |
Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?
Kees Beckeringh
30 November 2017
SEO blog
Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...
Kees Beckeringh
30 November 2017