Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

Presentatie

Jens Olsthoorn    6 June 2019   

De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, ziet u waarschijnlijk continu voorbijkomen. Toch gebruiken weinig retailers, merkfabrikanten en groothandels data voor het ontdekken van SEO-kansen. En als ze dit pogen te doen, dan weten ze niet hoe ze de data moeten vertalen naar concrete acties. ISM'er Jens vertelde in deze sessie daarom hoe u databronnen gebruikt voor het ontwikkelen van dashboards die u meer inzicht geven. En hij vertelde hoe u de inzichten vertaalt naar concrete actiepunten voor SEO.

 

 

Geschreven door:

Jens Olsthoorn SEO Consultant

Jens is een ervaren SEO Consultant met een voorliefde voor data en techniek. Binnen ISM eCompany werkte hij als consultant voor klanten als Sunny Cars, Lobbes en Straluma. Daarnaast was hij ook verantwoordelijk voor innovatieve projecten, zoals de ontwikkeling van een Search-Query dashboard en SEO KPI-dashboard waarmee onze klanten meer inzicht en resultaat uit SEO-data halen. Ook adviseerde Jens webshops met technische SEO-problemen en deelde hij zijn kennis regelmatig in zijn blogs op onze website.

Jens Olsthoorn_vierkant
Geschreven door:

Jens Olsthoorn SEO Consultant

Jens is een ervaren SEO Consultant met een voorliefde voor data en techniek. Binnen ISM eCompany werkte hij als consultant voor klanten als Sunny Cars, Lobbes en Straluma. Daarnaast was hij ook verantwoordelijk voor innovatieve projecten, zoals de ontwikkeling van een Search-Query dashboard en SEO KPI-dashboard waarmee onze klanten meer inzicht en resultaat uit SEO-data halen. Ook adviseerde Jens webshops met technische SEO-problemen en deelde hij zijn kennis regelmatig in zijn blogs op onze website.

Jens Olsthoorn_vierkant

Ook interessant

  • [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Video] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO video |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in l inkbuilding  met als reden  om extr...

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    [Presentatie] 4 praktische tips voor het efficiënt omgaan met linkwaarde

    Online marketing SEO presentatie |

    Hoe gaat u linkwaarde verspilling tegen?

    Henne Bloem   
    23 April 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Jens Olsthoorn

  • Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019   

  • Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

    Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

    De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, ziet u waarschijnlijk conti...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019   

  • Zo optimaliseert u landingpagina's voor meer organische verkeer

    Zo optimaliseert u landingpagina's voor meer organische verkeer

    Voor zoekmachine-optimalisatie (SEO) is de gebruiksvriendelijkheid van een webpa...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019