Jens Olsthoorn 6 June 2019
De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, zie je waarschijnlijk continu voorbijkomen. Toch gebruiken weinig retailers, merkfabrikanten en groothandels data voor het ontdekken van SEO-kansen. En als ze dit pogen te doen, dan weten ze niet hoe ze de data moeten vertalen naar concrete acties. Jens vertelde in deze sessie daarom hoe je databronnen gebruikt voor het ontwikkelen van dashboards die je meer inzicht geven. En hij vertelde hoe je de inzichten vertaalt naar concrete actiepunten voor SEO.
Jens was tot 2020 werkzaam als SEO consultant bij ISM eCompany.
Jens was tot 2020 werkzaam als SEO consultant bij ISM eCompany.
Online marketing SEO benchmark |
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
12 January 2021
SEO blog |
Welke organisatie is jouw grootste concurrent voor organisch zoekverkeer? De SEO...
Thuy Mai Tran
16 November 2020
Online marketing SEO benchmark
De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...
Henne Bloem
23 October 2020
Online marketing SEO blog |
Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...
Jens Olsthoorn
6 June 2019
Online marketing SEO presentatie |
De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, zie je waarschijnlijk conti...
Jens Olsthoorn
6 June 2019
Online marketing SEO presentatie
Voor zoekmachine-optimalisatie (SEO) is de gebruiksvriendelijkheid van een webpa...
Jens Olsthoorn
6 June 2019