Omnichannel deel 1

Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

Presentatie

Jens Olsthoorn    6 June 2019   

De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, ziet u waarschijnlijk continu voorbijkomen. Toch gebruiken weinig retailers, merkfabrikanten en groothandels data voor het ontdekken van SEO-kansen. En als ze dit pogen te doen, dan weten ze niet hoe ze de data moeten vertalen naar concrete acties. ISM'er Jens vertelde in deze sessie daarom hoe u databronnen gebruikt voor het ontwikkelen van dashboards die u meer inzicht geven. En hij vertelde hoe u de inzichten vertaalt naar concrete actiepunten voor SEO.

 

 

Geschreven door:

Jens Olsthoorn SEO Consultant

Jens is een ervaren SEO Consultant met een voorliefde voor data en techniek. Binnen ISM eCompany werkt hij als consultant voor klanten als Sunny Cars, Lobbes en Straluma. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor innovatieve projecten, zoals de ontwikkeling van een Search-Query dashboard en SEO KPI-dashboard waarmee onze klanten meer inzicht en resultaat uit SEO-data halen. Ook adviseert Jens webshops met technische SEO-problemen en deelt hij zijn kennis regelmatig in zijn blogs op onze website.

Jens Olsthoorn_vierkant
Geschreven door:

Jens Olsthoorn SEO Consultant

Jens is een ervaren SEO Consultant met een voorliefde voor data en techniek. Binnen ISM eCompany werkt hij als consultant voor klanten als Sunny Cars, Lobbes en Straluma. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor innovatieve projecten, zoals de ontwikkeling van een Search-Query dashboard en SEO KPI-dashboard waarmee onze klanten meer inzicht en resultaat uit SEO-data halen. Ook adviseert Jens webshops met technische SEO-problemen en deelt hij zijn kennis regelmatig in zijn blogs op onze website.

Jens Olsthoorn_vierkant

Ook interessant

  • Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Online marketing SEO presentatie |

    Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...

    Jens Olsthoorn   
    5 September 2019   

  • Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Betaalde linkbuilding: zó bepaal je wat een linkje waard is

    Online marketing SEO presentatie |

    Ga je aan de slag met linkbuilding? Lees je dan goed in, want je betaalt snel te...

    Giel van Balen   
    5 July 2019   

  • Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Template voor het aanvragen van linkbuildingartikelen

    Online marketing SEO presentatie

    Regelmatig publiceren bloggers linkbuildingartikelen die niet aan de verwachting...

    Marissa van der Vliet   
    5 July 2019   

Meer van Jens Olsthoorn

  • Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Technische SEO voor webshops: hoe voorkom je over-indexatie?

    Online marketing SEO presentatie |

    Door zoekmachine-optimalisatie (SEO) word je beter gevonden in Google. Maar als ...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019   

  • Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

    Zo ontdekt u SEO-kansen uit data

    Online marketing SEO presentatie |

    De blogs met daarin de opmerking dat data goud zijn, ziet u waarschijnlijk conti...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019   

  • Scherp je e-commerce SEO aan met de nieuwe URL Inspectie Tool van Google Search Console

    Scherp je e-commerce SEO aan met de nieuwe URL Inspectie Tool van Google Search Console

    Online marketing SEO presentatie

    Google lanceerde begin dit jaar de nieuwe versie (bèta) van Search Console. De b...

    Jens Olsthoorn   
    6 June 2019