Een succesvolle integratie tussen e-mailmarketing en social media advertising

Presentatie

Alain van den Donk    25 July 2019   

Het integreren van e-mail en social media levert voordelen op voor beide kanalen. Toch passen weinig (online) retailers of merken dit toe. In de presentatie ziet u hoe u uw e-maildatabase kunt laten groeien en Facebook-advertenties verkrijgt die opvallen, relevant zijn en resultaten opleveren.

Geschreven door:

Alain van den Donk Social & Display Consultant

Alain is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany. Hij heeft ruim twee jaar ervaring in social media advertising voor kanalen als Facebook, Instagram en LinkedIn. Door het opzetten van gelaagde campagnes weet hij hoe u met social media het verschil maakt in elke stap van de klantreis. Dankzij datagedreven werken leert hij wat werkt voor zijn klanten en zorgt hij voor blijvende verbetering van de prestaties van de campagnes.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany
Geschreven door:

Alain van den Donk Social & Display Consultant

Alain is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany. Hij heeft ruim twee jaar ervaring in social media advertising voor kanalen als Facebook, Instagram en LinkedIn. Door het opzetten van gelaagde campagnes weet hij hoe u met social media het verschil maakt in elke stap van de klantreis. Dankzij datagedreven werken leert hij wat werkt voor zijn klanten en zorgt hij voor blijvende verbetering van de prestaties van de campagnes.

Alain-v-d-Donk_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
    14 October 2019   

  • Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Ge...

    Alain van den Donk   
    14 October 2019   

  • Zó zet je in drie fases een ge(s)laagde campagnestrategie op voor social media

    Zó zet je in drie fases een ge(s)laagde campagnestrategie op voor social media

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Doe jij er alles aan om resultaat te boeken met social media advertising, maar z...

    Alain van den Donk   
    16 September 2019   

Meer van Alain van den D...

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
    25 July 2019   

  • Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Ge...

    Alain van den Donk   
    25 July 2019   

  • Zó zet je in drie fases een ge(s)laagde campagnestrategie op voor social media

    Zó zet je in drie fases een ge(s)laagde campagnestrategie op voor social media

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Doe jij er alles aan om resultaat te boeken met social media advertising, maar z...

    Alain van den Donk   
    25 July 2019