10 tips waarmee u e-commercetalent vindt en behoudt

Presentatie

Jelmer Spoelstra    24 September 2019   

Waar vindt u talentvolle e-commerceprofessionals?

Talentvolle e-commerceprofessionals zijn schaars, maar ze zijn hoognodig voor het hebben van een goed presterende webshop. Ze vinden en behouden is daarom essentieel. ISM'ers Jelmer en Tessa zijn beiden zeer ervaren op het gebied Human Resources en recruitment in e-commerce. Tijdens hun sessie deelden zij de 10 best practises met betrekking tot de "Candidate en Employee Experience". In hun ogen is dit het recept om de juiste mensen te binden en te boeien. 

 

 


 

Spreker:

Jelmer Spoelstra Global HR Director

Jelmer is sinds 2017 werkzaam als Global HR Director bij de ISM eGroup. Ondanks dat hij een groot gedeelte van zijn carrière in multinationals als Shell en KPN heeft doorgebracht, heeft hij een unieke visie op HR voor een scale-up en zorgt hij voor een geweldige Employee Experience, welke als een magneet werkt voor het aantrekken van talentvolle mensen.

Webkwaliteit_Jelmer_Foto1-compressor
Spreker:

Jelmer Spoelstra Global HR Director

Jelmer is sinds 2017 werkzaam als Global HR Director bij de ISM eGroup. Ondanks dat hij een groot gedeelte van zijn carrière in multinationals als Shell en KPN heeft doorgebracht, heeft hij een unieke visie op HR voor een scale-up en zorgt hij voor een geweldige Employee Experience, welke als een magneet werkt voor het aantrekken van talentvolle mensen.

Webkwaliteit_Jelmer_Foto1-compressor

Meer evenementen

  • Vermijd deze 7 valkuilen en verdubbel je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en verdubbel je omzet met e-mailmarketing

    Strategie presentatie |

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
      

  • Belangrijke functionaliteiten van een B2B-webshop [deel 1]

    Belangrijke functionaliteiten van een B2B-webshop [deel 1]

    Strategie presentatie |

    Je hebt de knoop doorgehakt: er komt een nieuwe webshop voor je B2B-organisatie!...

    Merel Roest   
      

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
      

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
      

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Strategie presentatie |

    Lees het bluepaper van de expertgroep conversion optimization. Veel bedrijven en...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Strategie presentatie |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
      

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Strategie presentatie |

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    Strategie presentatie |

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
      

  • Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    Strategie presentatie |

    Zo behaalt u meer resultaat met uw socialmediacampagnes

    Alain van den Donk   
      

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
      

Ook interessant

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Strategie presentatie |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Sander Lems   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020