[Presentatie] 10 tips waarmee u e-commercetalent vindt en behoudt

Presentatie

Jelmer Spoelstra    24 September 2019   

Waar vindt u talentvolle e-commerceprofessionals?

Talentvolle e-commerceprofessionals zijn schaars, maar ze zijn hoognodig voor het hebben van een goed presterende webshop. Ze vinden en behouden is daarom essentieel. ISM'ers Jelmer en Tessa zijn beiden zeer ervaren op het gebied Human Resources en recruitment in e-commerce. Tijdens hun sessie deelden zij de 10 best practises met betrekking tot de "Candidate en Employee Experience". In hun ogen is dit het recept om de juiste mensen te binden en te boeien. 

 

 


 

Spreker:

Jelmer Spoelstra Global HR Director

Jelmer is sinds 2017 werkzaam als Global HR Director bij de ISM eGroup. Ondanks dat hij een groot gedeelte van zijn carrière in multinationals als Shell en KPN heeft doorgebracht, heeft hij een unieke visie op HR voor een scale-up en zorgt hij voor een geweldige Employee Experience, welke als een magneet werkt voor het aantrekken van talentvolle mensen.

Webkwaliteit_Jelmer_Foto1-compressor
Spreker:

Jelmer Spoelstra Global HR Director

Jelmer is sinds 2017 werkzaam als Global HR Director bij de ISM eGroup. Ondanks dat hij een groot gedeelte van zijn carrière in multinationals als Shell en KPN heeft doorgebracht, heeft hij een unieke visie op HR voor een scale-up en zorgt hij voor een geweldige Employee Experience, welke als een magneet werkt voor het aantrekken van talentvolle mensen.

Webkwaliteit_Jelmer_Foto1-compressor

Meer evenementen

  • [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Presentatie] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA presentatie |

    Hoe stuur je aan op het ROPO-effect?

    Jovanka Pavlovic   
      

  • [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    [Video] Online advertising: zo boost je jouw offline verkoop

    Online marketing SEA video |

    Veel winkels waren de afgelopen weken gesloten door het coronavirus. Maar we zie...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Slim bieden binnen Google Ads: een stappenplan voor het testen en doorvoeren van automatische biedstrategieën

    Online marketing SEA whitepaper |

    Geautomatiseerde biedstrategieën zijn al enige tijd niet meer weg te denken binn...

    Carmen Wielaard   
      

  • [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Presentatie] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA presentatie |

    Op welke KPI stuur jij je performance kanalen aan?

    Marende van Dieren   
      

  • [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Video] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    Online marketing SEA video |

    Stuur je je Google  Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...

    Marende van Dieren   
      

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
      

  • [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Video] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Online marketing SEA video |

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
      

  • [Presentatie] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Presentatie] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    Online marketing SEA presentatie |

     Welke metingen stel je in om je campagnes succesvol aan te sturen?

    Ralph van Woensel   
      

  • De succesformule voor Dynamische Remarketing in Google Ads

    De succesformule voor Dynamische Remarketing in Google Ads

    Online marketing SEA blog |

    Dynamische remarketing campagnes zijn een effectieve methode om websitebezoekers...

    Ralph van Woensel   
      

  • 5 tips voor B2B e-commerce succes

    5 tips voor B2B e-commerce succes

    Platform blog

    Je bent overtuigd: er komt een B2B-webshop. Hierdoor hoop je op meer omzet en ee...

    Merel Roest   
      

Ook interessant

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    [Presentatie] Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    30 April 2020