[Presentatie] Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

Presentatie

Sander Berlinski    12 March 2020   

Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

De schoenenbranche lijkt zo nu en dan meer op een western film dan een gezonde markt: meer- en meer partijen die vechten om een stukje marktaandeel en een race naar de bodem met steeds hogere kortingen en prijsstunters. Om die redenen besloot het familiebedrijf van den Assem dat het tijd was voor een nieuwe koers. In een recordtijd wist de schoenenretailer de klant en klantreis te analyseren en een toekomstbestendige strategie te formuleren. Het resultaat? Een ambitieus groeiplan, een nieuwe manier van werken en bovenal vertrouwen in een rooskleurige toekomst. Aan de hand van deze case, legde E-commerce Strateeg Sander Berlinski u stap voor stap uit hoe u op basis van de klantreis zelf een toekomstbestendige strategie- en succesvolle executie kunt realiseren.

 

 

Geschreven door:

Sander Berlinski E-commerce Strateeg

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski E-commerce Strateeg

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 January 2021   

Meer van Sander Berlinsk...

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
    12 March 2020   

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    12 March 2020   

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    12 March 2020