Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

Presentatie

Richard Spooren    22 January 2016   

Richard Spooren neemt u mee hoe hij van zolderkamer tot marktleider is gegroeid. Hoe stelt hij zijn klant centraal? Waarom opende hij een fysieke winkel? En hoe kwam hij terecht in RTL Late Night?

 

 

Spreker:

Richard Sporen Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

Richard Sporen is Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

richard-spooren-Condoom Anoniem
Spreker:

Richard Sporen Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

Richard Sporen is Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

richard-spooren-Condoom Anoniem

Ook interessant

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
    21 January 2021   

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 January 2021   

Meer van Richard Spooren

  • Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

    Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

    Strategie presentatie

    Richard Spooren neemt u mee hoe hij van zolderkamer tot marktleider is gegroeid....

    Richard Spooren   
    22 January 2016