Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

Presentatie

Richard Spooren    22 January 2016   

Richard Spooren neemt u mee hoe hij van zolderkamer tot marktleider is gegroeid. Hoe stelt hij zijn klant centraal? Waarom opende hij een fysieke winkel? En hoe kwam hij terecht in RTL Late Night?

 

 

Spreker:

Richard Sporen Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

Richard Sporen is Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

richard-spooren-Condoom Anoniem
Spreker:

Richard Sporen Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

Richard Sporen is Oprichter en eigenaar Condoom-Anoniem

richard-spooren-Condoom Anoniem

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Richard Spooren

  • Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

    Condoom-Anoniem.nl: van zolderkamer tot marktleider

    Strategie presentatie

    Richard Spooren neemt u mee hoe hij van zolderkamer tot marktleider is gegroeid....

    Richard Spooren   
    22 January 2016