Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

Presentatie

Peter Redert    17 November 2016   

Tijdens het Omnichannel Event vertelde Peter Redert van Tahzoo over hoe Customer Experience het echte verschil maakt. Personalisatie is de sleutel en hij vertelde waarom het belangrijk is om te starten bij de basis.

 

 

Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo
Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo

Ook interessant

  • [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform?

    Patty Bastiaansen   
    7 May 2020   

  • [Video] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    [Video] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    Online marketing Personalisatie video |

    Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform? Tijdens een gezamenlijke...

    Patty Bastiaansen   
    7 May 2020   

  • [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Online marketing Personalisatie video

    Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aa...

    Patty Bastiaansen   
    31 March 2020