Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

Presentatie

Peter Redert    17 November 2016   

Tijdens het Omnichannel Event vertelde Peter Redert van Tahzoo over hoe Customer Experience het echte verschil maakt. Personalisatie is de sleutel en hij vertelde waarom het belangrijk is om te starten bij de basis.

 

 

Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo
Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Masterclass Brand en Advertising

    Dit heb je gemist bij de Masterclass Brand en Advertising

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Dat social media advertising en display advertising belangrijke kanalen zijn om ...

    Marissa van der Vliet   
    13 March 2020   

  • [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    12 March 2020   

  • Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Strategie Personalisatie presentatie

    Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u ni...

    Patty Bastiaansen   
    9 August 2019