Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

Presentatie

Peter Redert    17 November 2016   

Tijdens het Omnichannel Event vertelde Peter Redert van Tahzoo over hoe Customer Experience het echte verschil maakt. Personalisatie is de sleutel en hij vertelde waarom het belangrijk is om te starten bij de basis.

 

 

Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo
Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo

Ook interessant

  • Personaliseren kunt u leren

    Personaliseren kunt u leren

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    24 September 2019   

  • Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u ni...

    Patty Bastiaansen   
    9 August 2019   

  • Whitepaper: het Markov-attributiemodel

    Whitepaper: het Markov-attributiemodel

    Strategie Personalisatie presentatie

    Hoe kunt u data-gedreven meer uit uw budget halen? Het krijgen van een enkelvoud...

    Sander Berlinski   
    20 November 2018   

Meer van Peter Redert

  • Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

    Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

    Strategie Personalisatie presentatie

    Tijdens het Omnichannel Event vertelde Peter Redert van Tahzoo over hoe Customer...

    Peter Redert   
    17 November 2016