Customer Experience maakt het échte verschil, personalisatie is de sleutel. Start bij de basis

Presentatie

Peter Redert    17 November 2016   

Tijdens het Omnichannel Event vertelde Peter Redert van Tahzoo over hoe Customer Experience het echte verschil maakt. Personalisatie is de sleutel en hij vertelde waarom het belangrijk is om te starten bij de basis.

 

 

Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo
Spreker:

Peter Redert Business Development Manager Tahzoo

Externe spreker.

Peter_Redert_-_Tahzoo

Ook interessant

  • [Presentatie] De weg naar een persoonlijke klantreis voor iedere individuele bezoeker

    [Presentatie] De weg naar een persoonlijke klantreis voor iedere individuele bezoeker

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Een centraal klantbeeld is van groot belang voor personalisatie

    Patty Bastiaansen   
    3 November 2020   

  • In 4 stappen een gepersonaliseerde webshopbeleving met Magento Commerce

    In 4 stappen een gepersonaliseerde webshopbeleving met Magento Commerce

    Platform Personalisatie whitepaper Magento |

    Welke mogelijkheden biedt Magento Commerce zodat je zelf direct aan de slag kan ...

    Jeanine Zomer   
    2 November 2020   

  • [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    [Presentatie] Haal meer uit uw Customer Data Platform door een succesvolle personalisatiestrategie toe te passen

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie

    Hoe haalt u het maximale uit uw Customer Data Platform?

    Patty Bastiaansen   
    7 May 2020