Karel van der Woude 14 November 2017
Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke bouwstenen essentieel zijn voor digitaal succes. Hoe legt u een goed fundament? Dat vertelde Karel op het event.
Eigenaar / General Manager 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.
Eigenaar / General Manager 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.
Strategie whitepaper checklist |
De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...
Sander Berlinski
6 January 2021
Strategie blog |
Het feestdagenseizoen staat weer voor de deur en voor mij persoonlijk staan deze...
Gastblogger
12 November 2020
Strategie presentatie
Hoe gaan (cross-border)bedrijven om met de coronacrisis?
Sander Berlinski
29 October 2020
Strategie presentatie |
Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke ...
Karel van der Woude
14 November 2017
Strategie presentatie |
De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...
Karel van der Woude
14 November 2017
Strategie blog
Natuurlijk heeft u als omnichannel-speler het kassasysteem van uw bakstenen wink...
Karel van der Woude
14 November 2017