Karel van der Woude 14 November 2017
Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke bouwstenen essentieel zijn voor digitaal succes. Hoe legt u een goed fundament? Dat vertelde Karel op het event.
Eigenaar / General Manager 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.
Eigenaar / General Manager 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
Strategie presentatie |
Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke ...
Karel van der Woude
14 November 2017
Strategie presentatie |
De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...
Karel van der Woude
14 November 2017
Strategie blog
Natuurlijk heeft u als omnichannel-speler het kassasysteem van uw bakstenen wink...
Karel van der Woude
14 November 2017