[Presentatie] De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
      

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
      

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
      

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
      

  • [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    [Video & Presentatie] Deze 5 stappen moet je doorlopen om succesvol te zijn op marketplaces.

    video Webinar Marketplaces |

    Een marketplace is de ideale manier om omzet te genereren, maar winstgevendheid ...

    Lara Pap   
      

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
      

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising |

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
      

  • [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    [Video & Presentatie] Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

    video Webinar Datascience

    Data Science: iedereen heeft het erover, maar niemand weet wat het precies is en...

    Feiko Bierman   
      

Ook interessant

  • Het algoritme van Google voor jou laten werken

    Het algoritme van Google voor jou laten werken

    SEA blog Online Advertising |

    Een aantal jaar terug was het voor een SEA-specialist nog zaak om per zoekwoord ...

    Jovanka Pavlovic   
    25 January 2022   

  • Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    Een nieuwe aanpak voor branded campagnes: prestatie vs. zichtbaarheid

    SEA blog Online Advertising |

    Als marketeer ben je maar wat blij dat jouw bedrijf of klant een sterke merknaam...

    Arwin Visser   
    14 December 2021   

  • The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    The Online Advertising Holiday-Season Checklist!

    SEA blog Online Advertising

    Vrijdag 26 november is het alweer Black Friday, met de maandag daarna Cyber Mond...

    Casper Haase   
    22 November 2021