[Presentatie] De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • Dé checklist voor het creëren van Responsive Display Ads die converteren

    Dé checklist voor het creëren van Responsive Display Ads die converteren

    Online marketing Display advertising checklist |

    Wil je meer vertoningen, klikken en conversies uit je display advertenties? Of h...

    Inge Wessels   
      

  • [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Presentatie] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie presentatie |

    Positionering tot personalisatie en van strategie tot executie

    Sander Berlinski   
      

  • [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    [Video] In 6 stappen een toekomstbestendige en disruptieve strategie voor jouw B2B-webshop

    Strategie video B2B |

    Veel retailers, merken en groothandels zijn bezig met het runnen van hun webshop...

    Sander Berlinski   
      

  • [Video] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    [Video] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    Personalisatie video |

    Een persoonlijke en relevante klantreis voor iedere individuele bezoeker. Dat is...

    Patty Bastiaansen   
      

  • [Presentatie] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    [Presentatie] Zo personaliseer je de online klantreis voor iedere individuele bezoeker

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Een centraal klantbeeld is van groot belang voor personalisatie

    Patty Bastiaansen   
      

  • [Video] Zo haal je in 2021 meer uit je productinformatiemanagement

    [Video] Zo haal je in 2021 meer uit je productinformatiemanagement

    PIM-systeem video |

    Het beheren van productinformatie is uitdagend en wordt voor veel organisaties s...

    Tony A. Majidi van Akeneo   
      

  • [Presentatie] Zo haal je in 2021 meer uit je productinformatiemanagement

    [Presentatie] Zo haal je in 2021 meer uit je productinformatiemanagement

    PIM-systeem presentatie |

    Beheer al je productinformatie in één systeem

    Tony A. Majidi van Akeneo   
      

  • SEO-benchmark Q4 2020

    SEO-benchmark Q4 2020

    Online marketing SEO benchmark |

    De SEO-benchmark voor digital commerce onderzoekt welke websites en webshops het...

    Henne Bloem   
      

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist |

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
      

  • Hoeveel omzet kan e-mailmarketing opleveren voor mijn webshop?

    Hoeveel omzet kan e-mailmarketing opleveren voor mijn webshop?

    E-mailmarketing whitepaper

    E-mailmarketing staat bekend als het online kanaal met het hoogste rendement. El...

    Monique Zwanenburg   
      

Ook interessant

  • Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    Bereik jouw ideale doelgroep met de kracht van custom audiences

    SEA Display advertising blog Online Advertising |

    Effectief adverteren betekent het bereiken van de juiste doelgroep, op het juist...

    Ralph van Woensel   
    24 November 2020   

  • YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    YouTube Advertising: een essentieel onderdeel van je online advertising strategie

    Online marketing SEA blog |

    Adverteren via YouTube is al lang geen nieuwe trend meer. Toch wordt video adver...

    Carmen Wielaard   
    10 November 2020   

  • [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    [Presentatie] 4 mogelijkheden van conversiemetingen om jouw campagne aansturing naar het volgende niveau te tillen

    Online marketing SEA presentatie

    Zo til je jouw campagne aansturing naar een hoger niveau

    Ralph van Woensel   
    3 November 2020