De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • 5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    5 onmisbare KPI's voor social media advertising

    Strategie presentatie |

    Voor succesvolle campagnes op social media moet je steeds nieuwe beelden bedenke...

    Alain van den Donk   
      

  • Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Invulsheet KPI's voor social media advertising

    Strategie presentatie |

    Welke KPI's voor social media advertising zijn essentieel? Hoe houd u ze bij? Ge...

    Alain van den Donk   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Strategie presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Strategie presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Strategie presentatie |

    Elke webshop wil groeien, die van u natuurlijk ook. Om dit te bereiken worden er...

    Charlotte Vermeul   
      

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
      

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
      

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie |

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
      

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Strategie presentatie |

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
      

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Strategie presentatie

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
      

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019