[Presentatie] De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
      

  • [Video+Presentatie] Keynote Management Events: Digitale transformatie door de jaren heen - wat zijn de learnings en kansen?

    [Video+Presentatie] Keynote Management Events: Digitale transformatie door de jaren heen - wat zijn de learnings en kansen?

    video presentatie Digitale transformatie |

    Op 15 september 2021 namen wij deel aan het online evenement: E-Commerce Strateg...

    ISM eCompany   
      

  • [Video] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    [Video] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    Social media advertising video Webinar linkedIn |

    Business to business is een ingewikkeld speelveld en het kan lastig zijn om goed...

    Alain van den Donk   
      

  • [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    [Video] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    Social media advertising video Webinar Pinterest |

    Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pintere...

    Fay Willekes   
      

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • Request for Proposal voor webshops - hét template

    Request for Proposal voor webshops - hét template

    Platform whitepaper |

    Heb je besloten om de overstap naar een nieuw platform te wagen? Hierop volgt ee...

    Gayan Teubel   
      

  • [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    [Video] Assortimentoptimalisatie: datagedreven verkoopsucces door het samenbrengen van interne en externe data

    Online marketingstrategie video presentatie |

    Veel bedrijven steken veel tijd en geld in het aantrekken van verkeer richting h...

    Sander Lems   
      

  • [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    [Video] PIM in B2B e-commerce: 5 redenen waarom PIM onmisbaar is voor jouw B2B-webshop

    PIM-systeem video |

    Het afgelopen jaar heeft de B2B-sector flinke stappen moeten zetten om relevant ...

    Tony A. Majidi van Akeneo   
      

  • [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    [Video] Kanaalconflicten: zo ga je er mee om

    Strategie video |

    Met een alsmaar toenemend aantal marketing- verkoop- en distributiekanalen en to...

    Sander Berlinski   
      

  • Shopware 6.4: de belangrijkste innovaties op een rij

    Shopware 6.4: de belangrijkste innovaties op een rij

    Platform blog Shopware

    Shopware 6.4, de nieuwste versie van Shopware is sinds kort gereleased. Dit is d...

    Merel Roest   
      

Ook interessant

  • SEA-benchmark H1 2021

    SEA-benchmark H1 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    13 October 2021   

  • De Hagakure methode: zo pak je het aan

    De Hagakure methode: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper |

    Hagakure is de nieuwste manier om je Google Ads te structureren en optimaliseren...

    Carmen Wielaard   
    20 April 2021   

  • Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Google Shopping in 2021: zo pak je het aan

    Online marketing SEA whitepaper

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    2 April 2021