[Presentatie] De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • [Whitepaper] E-commerce tips ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] E-commerce tips ten tijde van de coronacrisis

    Magento Online marketing Online marketingstrategie PIM-systeem whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
      

  • [Video] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    [Video] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    Magento video |

    Veel organisaties vragen zich af of een webshop daadwerkelijk nodig is in een B2...

    Merel Roest   
      

  • De do’s en don’ts met social media advertising omtrent COVID-19

    De do’s en don’ts met social media advertising omtrent COVID-19

    Social media advertising blog |

    Het coronavirus is voor iedereen nieuw en dus kan het soms lastig zijn om te bep...

    Alain van den Donk   
      

  • [Presentatie] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    [Presentatie] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    Magento presentatie |

    Wat zijn de belangrijkste functionaliteiten voor een B2B-webshop?

    Merel Roest   
      

  • Productinformatie wordt steeds belangrijker, ook in B2B e-commerce

    Productinformatie wordt steeds belangrijker, ook in B2B e-commerce

    PIM-systeem blog |

    De juiste productinformatie speelt een toenemende rol in het verleiden van je kl...

    Jeffrey Cabaret   
      

  • [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Online marketing Personalisatie video |

    Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aa...

    Patty Bastiaansen   
      

  • [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Presentatie] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Personalisatie Online marketingstrategie presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
      

  • Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    SEA blog |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    Ralph van Woensel   
      

  • [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing video |

    Het design van de nieuwsbrief updaten, nieuwe e-mailcampagnes opzetten en van al...

    Monique Zwanenburg   
      

  • [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Presentatie] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing presentatie

    Hoe maakt u continu meer impact op uw e-commercedoelstelling met e-mailmarketing...

    Monique Zwanenburg   
      

Ook interessant

  • Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    Het maximale uit je Google Ads-activiteiten halen ten tijde van de coronacrisis? Zo doet je dat!

    SEA blog |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    Ralph van Woensel   
    30 March 2020   

  • De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    De kracht van contrast en context bij Google Shopping-advertenties

    SEA blog |

    Zoek jij ook wel eens naar Google Shopping-advertenties van je eigen webshop? Gr...

    Ralph van Woensel   
    24 March 2020   

  • Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    Is ‘slim bieden’ binnen Google Ads rendabel voor jou? Test het!

    SEA blog

    Slim bieden, op papier klinkt deze functionaliteit van Google Ads ideaal: het be...

    Feiko Bierman   
    19 March 2020