De merkstrategie van Mobiel.nl

Presentatie

Maarten Roomer    24 September 2019   

Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

In maart 2016 vindt er een belangrijke wending plaats; Studentmobiel heet vanaf dan Mobiel.nl. Met als doel te verduidelijken dat iedereen, en niet alleen studenten, een telefoonabonnement kan afsluiten. Theoretisch een slimme zet echter in de praktijk gaat de naamswijziging en de boodschap aan velen voorbij. De naamsbekendheid van Mobiel.nl is laag en de beoogde groei blijft achter. Halverwege 2017 wordt gestart met het neerzetten van de merkstrategie voor Mobiel.nl. Maarten Roomer is verantwoordelijk voor de merkstrategie en vertelde in zijn presentatie hoe deze tot stand is gekomen en momenteel wordt uitgerold.

 

 


 

Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto
Geschreven door:

Maarten Roomer Marketing Director

Maarten is als Marketeer onder andere werkzaam geweest voor bekende merken als TOTO, AutoWeek en Voetbal International. Bij deze merken was hij verantwoordelijk voor de merkpositionering, -strategie en digitale transitie. Sinds twee jaar is Maarten werkzaam bij Mobiel.nl.

MobielNL- pasfoto

Meer evenementen

  • Vermijd deze 7 valkuilen en verdubbel je omzet met e-mailmarketing

    Vermijd deze 7 valkuilen en verdubbel je omzet met e-mailmarketing

    Strategie presentatie |

    Als e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen ...

    Monique Zwanenburg   
      

  • Belangrijke functionaliteiten van een B2B-webshop [deel 1]

    Belangrijke functionaliteiten van een B2B-webshop [deel 1]

    Strategie presentatie |

    Je hebt de knoop doorgehakt: er komt een nieuwe webshop voor je B2B-organisatie!...

    Merel Roest   
      

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
      

  • Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Strategie presentatie |

    Hoe achterhaalt u de online klantbehoeften en vertaalt u dit naar kansen?

    Kees Beckeringh   
      

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Strategie presentatie |

    Lees het bluepaper van de expertgroep conversion optimization. Veel bedrijven en...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Strategie presentatie |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
      

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Strategie presentatie |

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
      

  • 5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    5 tips waarmee je in 2020 de top bereikt en de e-commercereuzen verslaat in Google

    Strategie presentatie |

    Het is je vast niet ontgaan dat e-commercereuzen als Zalando en Bol.com vaak de ...

    Kees Beckeringh   
      

  • Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

    Strategie presentatie |

    Zo behaalt u meer resultaat met uw socialmediacampagnes

    Alain van den Donk   
      

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
      

Ook interessant

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Strategie presentatie |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
    29 January 2020   

  • In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    Strategie presentatie |

    Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor...

    Marende van Dieren   
    23 January 2020   

  • In 5 stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    In 5 stappen naar een hoger Google Ads-rendement

    Strategie presentatie

    Budgetten zijn vaak niet oneindig. Hoe zet u ze slim in?

    Marende van Dieren   
    23 January 2020