De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

Presentatie

Karel van der Woude    18 January 2017   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Overwin de uitdagingen die elke organisatie tegenkomt en leer welke zes bouwstenen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel transformatie.

 

 

Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel
Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel

Ook interessant

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    10 July 2020   

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

Meer van Karel van der W...

  • De bouwstenen tot digitaal succes

    De bouwstenen tot digitaal succes

    Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke ...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Natuurlijk heeft u als omnichannel-speler het kassasysteem van uw bakstenen wink...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017