De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

Presentatie

Karel van der Woude    18 January 2017   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Overwin de uitdagingen die elke organisatie tegenkomt en leer welke zes bouwstenen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel transformatie.

 

 

Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel
Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel

Ook interessant

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in 6 stappen

    Strategie presentatie |

    Hoe formuleert u een data gedreven e-commercestrategie?

    Sander Berlinski   
    17 October 2019   

  • Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Strategie presentatie |

    Klanten worden vandaag de dag steeds veeleisender. En het is lastig om als websh...

    Sander Berlinski   
    17 October 2019   

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

Meer van Karel van der W...

  • De bouwstenen tot digitaal succes

    De bouwstenen tot digitaal succes

    Strategie presentatie |

    Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke ...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    Strategie presentatie |

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Strategie presentatie

    Twinkle - Natuurlijk heeft u als omnichannel-speler het kassasysteem van uw baks...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017