De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

Presentatie

Karel van der Woude    18 January 2017   

De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw klant. Tegelijkertijd hebben we te maken met een veeleisende en verwachtingsvolle consument in combinatie met een complex technische wereld. Overwin de uitdagingen die elke organisatie tegenkomt en leer welke zes bouwstenen noodzakelijk zijn voor een succesvolle omnichannel transformatie.

 

 

Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel
Spreker:

Karel van der Woude Eigenaar / General Manager

In 1992 startte Karel van der Woude na zijn studie Economie & Rechten het huidige ISM eCompany om informatietechnologie te koppelen aan marketing. De eerste stappen zijn gezet in een studentenkamer in Rotterdam. Ruim 25 jaar later is ISM eCompany gegroeid in mensen en klanten tot toonaangevend e-Commerce bureau, gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Karel heeft alle stappen naar het huidige omnichannel e-Commerce meegemaakt. Van instore communicatie naar online communicatie, multichannel en het tegenwoordige omnichannel e-Commerce.

Karel

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Karel van der W...

  • De bouwstenen tot digitaal succes

    De bouwstenen tot digitaal succes

    Strategie presentatie |

    Karel van der Woude, onze CEO, vertelde op het ISM Omnichannel Event 2017 welke ...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    De zes onmisbare bouwstenen van uw omnichannel-strategie

    Strategie presentatie |

    De digitale rol wordt een steeds groter onderdeel van de customer journey van uw...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017   

  • Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Offline cookie geeft inzicht in black box klantgedrag

    Strategie blog

    Natuurlijk heeft u als omnichannel-speler het kassasysteem van uw bakstenen wink...

    Karel van der Woude   
    18 January 2017