Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

Presentatie

Kees Beckeringh    24 September 2019   

Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

Veel Nederlandse retailers twijfelen of ze moeten verkopen op een marketplace als Bol.com of Amazon. ISM'er Kees vertelde hoe het huidige landschap voor marketplaces er uit ziet en hoe het zich de komende tijd zal ontwikkelen. Ook vertelt hij waarmee u rekeningen moet houden als u wil gaan verkopen via marktplaatsen en welke strategische afwegingen u moet maken om succesvol ermee te zijn.

 

 


 


 

Spreker:

Kees Beckeringh Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als Online Marketing Consultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany
Spreker:

Kees Beckeringh Online Marketing Strateeg

Kees is 8 jaar werkzaam als Online Marketing Consultant waarbij zijn focus sinds de start op SEO ligt. Hij heeft gewerkt voor klanten als Lucardi, Heuts en Intersport en geeft regelmatig webinars of spreekt events zoals de Webwinkel Vakdagen. Binnen ISM eCompany heeft Kees een dubbelrol. Naast SEO-consultant is hij ook Online Marketing Strateeg waarbij hij klanten adviseert in het optimaal inzetten van hun kanalen. 

Kees_Beckeringh_ISM-eCompany

Meer evenementen

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Strategie presentatie |

    Behaal meer succes met e-mailmarketing

    Michelle Brinkhuis   
      

  • De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    De vijf valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed inzet

    Strategie presentatie |

    Data zijn de basis voor gepersonaliseerde en goed converterende e-mailings. Dat ...

    Michelle Brinkhuis   
      

  • Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Wat is display advertising en hoe zet je het in?

    Strategie presentatie |

    Elke webshop wil groeien, die van u natuurlijk ook. Om dit te bereiken worden er...

    Charlotte Vermeul   
      

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
      

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
      

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie |

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
      

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Strategie presentatie |

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
      

  • Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Zo vertaalt u uw online marketingstrategie naar Google Ads

    Strategie presentatie |

    Hoe behaalt u uw Google Ads-doelstelling?

    Ralph van Woensel   
      

  • Personaliseren kunt u leren

    Personaliseren kunt u leren

    Strategie presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
      

  • Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Succesvol A/B-testen in e-mailmarketing

    Strategie presentatie

    Haalt u een hoger openratio met een korte of lange onderwerpregel?

    Monique Zwanenburg   
      

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019   

Meer van Kees Beckeringh

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marketplaces?

    Strategie presentatie |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Kees Beckeringh   
    24 September 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Allerlei online marketingkanalen inzetten zodat de prestaties van de webshop toe...

    Kees Beckeringh   
    24 September 2019   

  • Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Hoe bepaalt u een goede SEO-doelstelling?

    Strategie presentatie

    Veel e-commercemanagers en SEO-marketeers vinden het ieder jaar formuleren van e...

    Kees Beckeringh   
    24 September 2019