Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

Presentatie

Martin Leeflang    17 November 2016   

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!

 

 

Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang
Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Martin Leeflang

  • Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Strategie presentatie

    Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statist...

    Martin Leeflang   
    17 November 2016