Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

Presentatie

Martin Leeflang    17 November 2016   

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!

 

 

Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang
Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Veel e-commercemanagers en marketeers moeten vaak hun hersens kraken voor het be...

    Fenna Leemans   
    4 December 2019   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    26 November 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Kees Beckeringh   
    14 November 2019   

Meer van Martin Leeflang

  • Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Strategie presentatie

    Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statist...

    Martin Leeflang   
    17 November 2016