Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

Presentatie

Martin Leeflang    17 November 2016   

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!

 

 

Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang
Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019   

Meer van Martin Leeflang

  • Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Strategie presentatie

    Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statist...

    Martin Leeflang   
    17 November 2016