Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

Presentatie

Martin Leeflang    17 November 2016   

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!

 

 

Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang
Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang

Ook interessant

  • Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Black Friday: met deze 18 tips ben je er helemaal klaar voor

    Strategie whitepaper |

    Black Friday wordt steeds populairder! Wil je meedoen aan dit shoppingfestijn, m...

    Sander Berlinski   
    15 October 2020   

  • [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Video] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie video |

    Zet je schrap, want Black Friday komt eraan! ISM'er Sander deelt do’s en don’ts ...

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

  • [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Presentatie] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    Is het verstandig om mee te doen aan dit shoppingfestijn?

    Sander Berlinski   
    1 October 2020   

Meer van Martin Leeflang

  • Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Strategie presentatie

    Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statist...

    Martin Leeflang   
    17 November 2016