Martin Leeflang 17 November 2016
Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!
Externe spreker.
Externe spreker.
Strategie presentatie |
Veel e-commercemanagers en marketeers moeten vaak hun hersens kraken voor het be...
Fenna Leemans
4 December 2019
Strategie presentatie |
Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...
Sander Berlinski
26 November 2019
Strategie presentatie
Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...
Kees Beckeringh
14 November 2019