Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

Presentatie

Martin Leeflang    17 November 2016   

Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn onderzoeksmethode Communication Analytics voor ruim € 430 miljoen aan marketingbudget geanalyseerd. Het effect van de marketingcampagne op webbezoek en conversie wordt door onze methode eindelijk inzichtelijk! Naast het inzicht in de MROI van multimediale campagnes wordt er met onze data gedreven aanpak bepaald hoeveel offlinemarketingbudget er nodig is om webbezoek en verkoop targets te halen. Martin Leeflang vertelde u welke geheimen er zijn te vinden in uw eigen marketingdata!

 

 

Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang
Geschreven door:

Martin Leeflang CEO Validators

Externe spreker.

Martin Leeflang

Ook interessant

  • [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    Strategie |

    Eigen verkeer uitsluiten in de meetresultaten van bijvoorbeeld Google Analytics ...

    Sander Berlinski   
    26 March 2020   

  • [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    Strategie video |

    U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimal...

    Arne Hutter   
    19 March 2020   

  • [Presentatie] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    [Presentatie] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie

    Wat maakt een merk sterk?

    Arne Hutter   
    19 March 2020   

Meer van Martin Leeflang

  • Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Hoeveel budget moet je in 2017 inzetten op offline media?

    Strategie presentatie

    Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statist...

    Martin Leeflang   
    17 November 2016