Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

Presentatie

Sander Berlinski    29 January 2020   

Wat maakt een merk sterk?

U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimaliseert dagelijks uw webshop en online marketingkanalen en toch stagneert uw groei. U zal dus meer moeten doen: bouwen aan een sterk merk. Maar wat maakt een merk sterk? En hoe sterk is uw merk? U ontdekte het tijdens deze presentatie van ISM'er Sander Berlinski.

 

 

Geschreven door:

Sander Berlinski E-commerce Strateeg

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en digitale transformaties.Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany
Geschreven door:

Sander Berlinski E-commerce Strateeg

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en digitale transformaties.Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Sander_Berlinski_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Strategie presentatie |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Sander Lems   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

Meer van Sander Berlinsk...

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei

    Strategie presentatie

    Hoe formuleert u een toekomstbestendige strategie?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020