Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

Presentatie

Gideon Schipaanboord    18 January 2017   

Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bespreekt de trends & ontwikkelingen en de rol van merken voor millenials en generatie Z.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013

Ook interessant

  • [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    [Template] IP-adressen automatisch uitsluiten in Google Analytics

    Strategie |

    Eigen verkeer uitsluiten in de meetresultaten van bijvoorbeeld Google Analytics ...

    Sander Berlinski   
    26 March 2020   

  • [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    [Video] Merkversterker: zo blijft u de concurrentie voor

    Strategie video |

    U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimal...

    Arne Hutter   
    19 March 2020   

  • [Presentatie] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    [Presentatie] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie

    Wat maakt een merk sterk?

    Arne Hutter   
    19 March 2020   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Strategie Personalisatie presentatie |

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Strategie presentatie |

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    Strategie Online marketingstrategie presentatie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017