Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

Presentatie

Gideon Schipaanboord    18 January 2017   

Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bespreekt de trends & ontwikkelingen en de rol van merken voor millenials en generatie Z.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013

Ook interessant

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

  • [Video] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    [Video] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    Strategie video

    Vele wegen leiden naar Rome, maar wilt u of uw organisatie überhaupt wel naar Ro...

    Sander Berlinski   
    30 April 2020   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017