Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

Presentatie

Gideon Schipaanboord    18 January 2017   

Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bespreekt de trends & ontwikkelingen en de rol van merken voor millenials en generatie Z.

 

 

Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013
Spreker:

Gideon Schipaanboord Strategy Director GuiltyPeople

Gideon Schipaanboord is strategy director bij GuiltyPeople. Hij helpt klanten met digitale vraagstukken en ontwikkelt samen een strategie. Gideon weet met zijn enthousiasme, humor en zijn praktische vertaling van strategische vraagstukken zowel merken als mensen from good to great te brengen.

Gideon_web_shoot_2013

Ook interessant

  • Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor!

    Strategie presentatie |

    Wat maakt een merk sterk?

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

  • Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Hoe kiest u de juiste strategie voor marktplaatsen?

    Strategie presentatie |

    Is het voor u interessant om uw producten via marketplaces te verkopen?

    Sander Lems   
    29 January 2020   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    29 January 2020   

Meer van Gideon Schipaan...

  • Content finds you

    Content finds you

    Strategie presentatie |

    Elke consument is uniek en verdient enkel voor hem of haar relevante content. Do...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Omnichannel: Een nieuwe tijdgeest en nieuwe doelgroepen vragen om een eigentijdse aanpak van merken

    Strategie presentatie |

    Dezelfde beleving op elk kanaal: customer journey & behavior branding.Gideon bes...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017   

  • Optimale balans tussen branding en conversie

    Optimale balans tussen branding en conversie

    Strategie presentatie

    In elke organisatie speelt het vraagstuk hoe je de juiste balans vindt tussen br...

    Gideon Schipaanboord   
    18 January 2017