Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

Presentatie

Angelo Ridderhof    14 November 2017   

Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 winkels van zelfstandig ondernemers en een webshop voor een omnichannel-ervaring? Hoe onderscheidt de organisatie zich van concurrenten? Dat vertelden Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing bij Primera en Sander Lems, E-commerce Succes Manager bij ISM eCompany.  

 

 

Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera
Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Dit heb je gemist bij de Masterclass Online Marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Veel e-commercemanagers en marketeers moeten vaak hun hersens kraken voor het be...

    Fenna Leemans   
    4 December 2019   

  • Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategisch fundament: de essentiële checklist voor uw online marketingstrategie

    Strategie presentatie |

    Is uw strategisch fundament sterk genoeg om een effectieve online marketingstrat...

    Sander Berlinski   
    26 November 2019   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie presentatie

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Kees Beckeringh   
    14 November 2019   

Meer van Angelo Ridderho...

  • Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Strategie presentatie

    Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 ...

    Angelo Ridderhof   
    14 November 2017