Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

Presentatie

Angelo Ridderhof    14 November 2017   

Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 winkels van zelfstandig ondernemers en een webshop voor een omnichannel-ervaring? Hoe onderscheidt de organisatie zich van concurrenten? Dat vertelden Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing bij Primera en Sander Lems, E-commerce Succes Manager bij ISM eCompany.  

 

 

Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera
Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera

Ook interessant

  • Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Dit heb je gemist bij de Data Driven Strategy Conference 2019

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkel je een goede en toekomstbestendige bedrijfs- en e-commercestrategi...

    Marissa van der Vliet   
    27 September 2019   

  • Spelen binnen een disruptieve markt

    Spelen binnen een disruptieve markt

    Strategie presentatie |

    Hoe ontwikkelt u zich als pure player in een disruptieve markt? 

    Berry de Snoo   
    24 September 2019   

  • De merkstrategie van Mobiel.nl

    De merkstrategie van Mobiel.nl

    Strategie presentatie

    Hoe is de merkstrategie van Mobiel.nl ontstaan?

    Maarten Roomer   
    24 September 2019   

Meer van Angelo Ridderho...

  • Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Strategie presentatie

    Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 ...

    Angelo Ridderhof   
    14 November 2017