Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

Presentatie

Angelo Ridderhof    14 November 2017   

Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 winkels van zelfstandig ondernemers en een webshop voor een omnichannel-ervaring? Hoe onderscheidt de organisatie zich van concurrenten? Dat vertelden Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing bij Primera en Sander Lems, E-commerce Succes Manager bij ISM eCompany.  

 

 

Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera
Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van Angelo Ridderho...

  • Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Strategie presentatie

    Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 ...

    Angelo Ridderhof   
    14 November 2017