Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

Presentatie

Angelo Ridderhof    14 November 2017   

Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 winkels van zelfstandig ondernemers en een webshop voor een omnichannel-ervaring? Hoe onderscheidt de organisatie zich van concurrenten? Dat vertelden Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing bij Primera en Sander Lems, E-commerce Succes Manager bij ISM eCompany.  

 

 

Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera
Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera

Ook interessant

  • [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    [Podcast] Aflevering 1: Innoveren in digital commerce, nutteloos of noodzaak?

    Strategie Podcast |

    De innovatieprogramma’s en hackathons vliegen je om de oren in digital commerce-...

    Sander Berlinski   
    10 July 2020   

  • 10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    10 tips voor het faciliteren van een online focusgroep

    Strategie blog |

    Het verplicht thuiswerken heeft veel organisaties gedwongen om anders na te denk...

    Arne Hutter   
    18 June 2020   

  • [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] Hoe ISM eCompany haar klanten helpt ten tijde van de coronacrisis

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie whitepaper

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    29 May 2020   

Meer van Angelo Ridderho...

  • Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 ...

    Angelo Ridderhof   
    14 November 2017