Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

Presentatie

Angelo Ridderhof    14 November 2017   

Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 winkels van zelfstandig ondernemers en een webshop voor een omnichannel-ervaring? Hoe onderscheidt de organisatie zich van concurrenten? Dat vertelden Angelo Ridderhof, Hoofd Marketing bij Primera en Sander Lems, E-commerce Succes Manager bij ISM eCompany.  

 

 

Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera
Spreker:

Angelo Ridderhof Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof is Hoofd Marketing bij Primera

Angelo Ridderhof Primera

Ook interessant

  • De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    De digital commerce succesfactoren ten tijde van de lockdown

    Strategie whitepaper checklist |

    De tweede lockdown is een feit en heeft een zeer grote impact op het (digital) c...

    Sander Berlinski   
    6 January 2021   

  • Een feestdagenseizoen als nooit tevoren…

    Een feestdagenseizoen als nooit tevoren…

    Strategie blog |

    Het feestdagenseizoen staat weer voor de deur en voor mij persoonlijk staan deze...

    Gastblogger   
    12 November 2020   

  • [Presentatie] Wat nou crisis?! Dit zijn de grootste kansen en tips voor een succesvolle toekomst

    [Presentatie] Wat nou crisis?! Dit zijn de grootste kansen en tips voor een succesvolle toekomst

    Strategie presentatie

    Hoe gaan (cross-border)bedrijven om met de coronacrisis?

    Sander Berlinski   
    29 October 2020   

Meer van Angelo Ridderho...

  • Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Omnichannel met 500 Primera winkels; hoe pakken ze dat aan?

    Strategie presentatie

    Primera is een bekende Nederlandse retailer. Hoe zorgt Primera met meer dan 500 ...

    Angelo Ridderhof   
    14 November 2017